De 20 de ani, Hochland oferă consumatorilor români brânzeturi de calitate și bucuria gustului
În 2013, compania Hochland România, liderul pieţei brânzeturilor, marchează 20 de ani de prezență pe piața locală a mărcii Hochland.
De 20 de ani, Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alături de cei dragi, de a strânge familia în jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului - "Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi".
Povestea Hochland în România a început în anul 1993, când au fost importate primele produse, primite cu multă încredere de către consumatorii români. Produsele Hochland au continuat să fie distribuite în fiecare zi și în fiecare magazin din România prin partenerul nostru Whiteland Import Export.
Potențialul pieței a determinat grupul Hochland SE să ia decizia de a investi direct în România. În 1998 a fost deschisă filiala din România, prin inaugurarea unei facilități de producție la Sighișoara, iar în anul următor a fost deschisă și cea de-a doua fabrică Hochland, la Sovata. Ambele fabrici funcționează cu succes și în prezent.
Încă de la început, Hochland s-a evidențiat prin inovație, marcând numeroase premiere: prima brânză topită triunghiuri care combina sortimente diferite în același pachet – Mixtett; în 2002 a fost lansat cașcavalul Hochland care se remarca prin gustul special și forma rectangulară, atipică la acea vreme, când restul producătorilor comercializau roți de cașcaval; Hochland a introdus și primul cașcaval felii (2002) sau primul cașcaval pane (2007).
De asemenea, Hochland a creat piața de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette (2001); a oferit primele pachete duble de brânză topită triunghiuri și felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu roșii și busuioc a adus consumatorilor un produs deja porționat, foarte practic.