Infografie. Cât cheltuie femeile pe gadgeturi şi ce produse preferă?
Tendințele în modă și accesorii continuă să determine comportamentul de achiziție al femeilor în mediul online, iar noutățile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ținutelor cu cele mai noi gadgeturi.
Potrivit unui studiu realizat recent, inovația se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activitățile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500 şi 1.000 de lei pentru produse care să le îmbunătățească stilul de viață.
„În topul comenzilor efectuate de către femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se află telefoanele mobile și tabletele, acestea fiind urmate de brățările fitness (25%) și ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor, media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25 şi 34 ani, iar în ceea ce privește bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500 şi 1.000 de lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depășească pragul de 2.500 de lei.
De altfel, cu ocazia evenimentelor speciale, bărbații apelează tot la QuickMobile pentru a găsi cele mai bune variante de cadouri pentru femeile din viața lor. Astfel, circa 20% din comenzile efectuate de către bărbați sunt destinate femeilor.
Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determină cumpărăturile femeilor țin în mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive dacă prezintă o gamă largă de culori sau dacă permit schimbarea facilă a aspectului prin înlocuirea unor detalii.
„În topul comenzilor efectuate de către femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se află telefoanele mobile și tabletele, acestea fiind urmate de brățările fitness (25%) și ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor, media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25 şi 34 ani, iar în ceea ce privește bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500 şi 1.000 de lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depășească pragul de 2.500 de lei.
De altfel, cu ocazia evenimentelor speciale, bărbații apelează tot la QuickMobile pentru a găsi cele mai bune variante de cadouri pentru femeile din viața lor. Astfel, circa 20% din comenzile efectuate de către bărbați sunt destinate femeilor.
Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determină cumpărăturile femeilor țin în mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive dacă prezintă o gamă largă de culori sau dacă permit schimbarea facilă a aspectului prin înlocuirea unor detalii.