Promoție inedită de Valentine's Day: Morphy Richards invită îndrăgostiții să achite electrocasnicele cu pupici
Casă şi familie · Acasa / 08.02.2022

În luna iubirii, declarațiile de dragoste aduc reduceri de până la 80% la electrocasnicele Morphy Richards. Îndrăgostiții pot profita de „Reduceri pe bază de pupici” la toată gama de produse dedicate micului dejun.

De Ziua Îndrăgostiților, brandul britanic de electrocasnice Morphy Richards încurajează micile dovezi de dragoste și gesturile frumoase venite din inimă, precum un mic dejun delicios servit la pat alături de persoana iubită. De aceea, lansează o promoție inedită: extra reduceri de 30% la toate produsele dedicate preparării micului dejun, care se adună celor de până la 50% existente deja pe site. Reducerile cumulate pot ajunge până la 80%, iar fericiții câștigători au ocazia să-și aleagă dintr-o gamă largă de
cafetiere, fierbătoare și prăjitoare de pâine cu un design atractiv, în limita stocului disponibil.

Cei care vor să participe trebuie să posteze pe pagina lor de Instagram dovada unui gest de romantism în care își sărută jumătatea, printr-un material video alături de persoana dragă, în care își oferă 30 de pupici, cu tag @morphyrichardsro si hashtag #reduceripebazadepupici.


Reducerile pe bază de pupici pot fi obținute numai în perioada 9 – 24 februarie. Primii 30 de îndrăgostiți care acceptă provocarea și postează, primesc un cod unic de discount, care poate fi folosit pentru achiziția cu până la 80% reducere a produsului preferat din gama Morphy Richards dedicată micului dejun:

Prăjitoare de pâine, pentru un mic dejun ca la carte;
Fierbătoare de apă practice și estetice, perfecte pentru pregătirea ceaiurilor și a altor băuturi calde;
Cafetiere elegante, pentru bucătărie sau în varianta „to go”, pentru a te bucura oriunde de mirosul cafelei proaspete;

Lansat în 2021 pe piața din România, brandul de electrocanice Morphy Richards, originar din Marea Britanie și cu o tradiție din 1936, promite să se dedice identificării nevoilor de consum specifice ale românilor și să aducă un nou nivel de confort și eleganță în casele românilor printr-o gamă variată de produse: de la aparate de gătit, cafetiere, fierbătoare de apă, roboţi de bucătorie, soup makere şi prăjitoare de pâine, până la aspiratoare verticale, aparate de curăţat cu aburi, fiare şi staţii de călcat.

Morphy Richards


Brandul Morphy Richards a început extinderea către Europa de Est la începutul anului 2021, România fiind una dintre primele destinații. În Marea Britanie, conform producătorului, peste 90% dintre casele britanice folosesc produsele sale pentru o varietate largă de activități, de la coacerea perfectă a pâinii și călcarea hainelor până la pregătirea supelor delicioase și igienizarea podelelor. Morphy Richards include o gamă variată de produse, de la aparate de gătit, cafetiere, fierbătoare, roboţi de bucătorie şi prăjitoare de pâine, până la aspiratoare verticale, aparate de curăţat cu aburi, fiare şi staţii de călcat.

Cu o distribuție mare și pe piața mondială, produsele Morphy Richards ce acoperă o varietate de categorii de aparate de uz casnic se regăsesc în multe case din jurul lumii. În fiecare an, peste 5 milioane de produse Morphy Richards sunt vândute, o realizare ce a dus brandul la o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de dolari.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro