Ce alegi între panseluţe purtătoare de şpagă şi locuri de parcare?
Colţul bărbatului / De Emilian Isailă, 09.10.2015

SENS UNIC - DOROBANTI - BUCURESTI

S-a întâmplat o minune, pentru prima dată un manager din Primăria Bucureşti a fost demis pentru o problemă legată de interesul cetăţenilor. Şefa administraţiei străzilor Alina Roman a fost retrasă din funcţie de primarul interimar Ştefănel Marin, UNPR, din cauza haosului din trafic, în parte determinat şi de nefuncţionarea semafoarelor.

Dar asta nu înseamnă nimic. Se circulă la fel de prost, iar primul semn bun e faptul că au început mai multe campanii de presă împotriva modului în care e condus Bucureştiul.

Se pare că, în sfârşit, opinia publică a realizat dezastrul provocat de Sorin Oprescu în cei şapte ani cât a condus destinele oraşului. În opinia mea, a fost cel mai slab edil, corupt şi interesat numai de propriile afaceri. Nu a dat doi bani pe calitatea vieţii celor care l-au votat şi a celor care contribuie la bugetul administraţiei locale.

Dacă într-un oraş nu se poate circula, acesta nu se poate dezvolta. Priviţi în ce hal arată Bucureştiul în această toamnă, e răscolit, plin de automobile parcate aiurea, blocaje, iar şoferii, bicicliştii şi pietonii se luptă pe străzi, fiecare fiind agresat de ceilalţi. O administraţie proastă şi coruptă a adus oraşul în pragul exploziei.trafic2

Dar nimic nu se va putea schimba fundamental până când nu va exista o lege modernă a administraţiei locale. Dar, se pare, că niciun partid nu se grăbeşte să propună un astfel de act. Unii mai speră ca situaţia să rămână în această stare nedefinită, dar, pe de altă parte, cred că oamenii vor reacţiona cumva la alegerile din 2016. Pe Facebook sunt din ce în ce mai multe grupuri de acţiune care doresc o schimbare fundamentală în Bucureşti în privinţa traficului, în privinţa construcţiilor, în privinţa utilităţilor şi, nu în ultimul rând, în privinţa zonelor de relaxare, parcuri, lacuri, locuri de joacă pentru copii etc.

Arestarea lui Sorin Oprescu a avut rolul de a-i face pe oameni să înţeleagă mare minciună în care au trăit până acum. La urma urmei, va trebui să alegem dacă vrem ca banii din taxe să se ducă pe panseluţe plătite cu mii de euro, purtătoare de şpagă, sau pe rezolvarea problemelor din trafic, pe locuri de parcare, piste de biciclete, trotuare, astfel încât să ne putem mişca şi să putem respira. (Foto Mediafax)

 

  • Alexandra, duminică, 11.10.2015 06:32

    Aici aveti un articol foarte interesant despre trafic, parcari si Bucuresti... http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-8971586-interviu-jan-gehl-designer-orase-bucurestenii-idila-timpurie-automobilul-iar-pietonii-sunt-tratati-foarte-rau-trebuie-politica-reducere-progresiva-locurilor-parcare.htm

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro