Bonduelle România lansează gama Bonduelle Vapeur, legume congelate, deja pregătite la aburi
Bonduelle România lansează pe piață Bonduelle Vapeur, o gamă nouă de legume congelate, pregătite după un proces special:gătite la aburi și imediat congelate.Datorită procedeului unic, legumele își păstrează gustul delicios, proprietățile nutriționale şi culoarea. Gama cuprinde deocamdată patru tipuri de legume mono: fasole verde păstăi, fasole galbenă păstăi, broccoli și mazăre boabe.
Ambiția companiei este a răspunde nevoilor consumatorilor și de a crește categoria de legume congelate natur. Obiceiurile de consum sunt în permanentă schimbare, iar Bonduelle se adaptează continuu cerințelor acestora.“Aducem o serie de inovații în categorie, legumele păstrând tot ceea ce este mai bun, datorită procedeului unic Bonduelle. Ce înseamnă? Că legumele noastre au fost culese, pregătite la aburi și congelate în câteva ore pe parcursul unei zile. Pregătite astfel, este dovedit științific faptul că legumele pregătite la aburi au mai multă vitamina C decât cele congelate.În plus, oferim un ambalaj atractiv, un procedeu exclusiv Bonduelle, o calitate percepută în farfurie, produse cu o textură crocantă, plăcută și un preț competitiv de vânzare, comparativ cu legumele congelate standard. Dorim să ne diferențiem de competitori și să răspundem așteptărilor consumatorilor noștri.”
Legumele Bonduelle Vapeur au înlocuit treptat produsele standard care sunt în sortimentele mazăre verde boabe dulce, fasole verde fină, broccoli, fasole galbenă fină. În toamna acestui an, urmează să dezvolte gama cu amestecuri noi de legume din aceeași gamă, Bonduelle Vapeur.
Publicul țintă vizat de lansarea Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile între 22- 55 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, cărora le place să gătească și știu că sănătatea este gustoasă. Secundar, se adresează copiilor cu vârste între 7 -15 ani.
Campania de lansare Bonduelle Vapeur a început în toamna anului trecut, prin sponsorizarea show-ului TV Masterchef, având ca obiectiv principal creșterea notorietății gamei Vapeur și de asemenea dorința de a oferi inspirație culinară.
Începând din luna februarie 2015,Bonduelle demarează o campanie intensivă de comunicare, folosind un mix de canale:online (Facebook, Google, aplicație interactivă), TV – spotul nou va rula pe 10 stații, PR – print & eveniment de presă. Promovarea se va face și în centrele de fitness, în clădirile de birouri, pe autobuzeledin București, în interiorul metrouluiBucurești, vor fi organizate sesiuni de degustare în magazine.
Pentru că Bonduelle este un brand jucăuș și vesel, foarte aproape de consumator, au fost create patru personaje pline de personalitate, în cadrul unei aplicații inedite care va rula online.Aplicația “Răsfață la aburi legumele Bonduelle” îi invită pe consumatori să se joace, să intre în universul SPA al legumelor răsfățate și să găsească temperatura și umiditatea potrivite pentru ca cele patru personaje să sară în ambalaj. Premiile oferite sune pe măsura relaxării: vouchere pentru 2 persoane la SPA, produsede SPA pentru acasă.