Granini aseaza Bucurestiul pe harta mondiala a iubirii
Incepand cu aceasta luna, Granini ii ofera Bucurestiului locul binemeritat pe harta mondiala a iubirii. Unul dintre podurile Parcului Herastrau din Capitala a devenit, de curand, gazda renumitelor lacate ale iubirii.
Daca fructele au gasit deja cel putin 1000 de feluri de a iubi, indragostitii de ce nu s-ar bucura de un nou mod de a-si declara dragostea? Acesta a fost si motivul pentru care Granini si Publicis Romania au inaugurat Podul Iubirii in Parcul Herastrau, unde sunt expuse 1000 de lacate, simboluri ale iubirii fanilor brand-ului.Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor.
Traditia lacatelor iubirii este renumita in intreaga lume, iar Bucurestiul merita sa se afle pe harta indragostitilor lumii. Si cine ar fi fost mai potrivit sa sustina o astfel de campanie daca nu brand-ul cu 1000 de feluri de-a iubi? Este un proiect frumos, la care au participat foarte multi dintre fanii nostri indragostiti - Georgiana Vasile - Brand Manager, Granini
Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.
Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini.
In parcul Herastrau, in zona ce leaga Debarcaderul de Insula Trandafirilor, Podul Iubirii va gazdui in fiecare weekend activari–surpriza.
Proiectul beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.
Este un proiect neintruziv asupra structurii podului, greutatea lacatelor fiind calculata astfel incat podul si balustradele sa o suporte fara niciun risc.
Din partea Granini, au participat: Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Raluca Frumușelu - Media & Digital Coordinator, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator, Gabriel Dumitru – BTL Manager.
Din partea Publicis Romania: Alex Deaconu – Art Director, George Lupeanu – Copywriter, Luiza Vrinceanu – Senior Account Manager, Bogdan Voina – Account Manager & Producer, Alina Tanase – Senior Digital Account Manager, Mina Ionescu – Jr. Digital Account Executive, Elis Iaia – Digital Senior Creative Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Cosmin Anghel – Jr. Copywriter, Tiberiu Bucovei – Project Manager, Constantin Bunica – PHP Developer.
Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbontate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit-roz, coacaze negre) si still drinks (portocale cu pulpa, grapefruit cu pulpa, visine, mere-coacaze negre, piersici, lamaie-menta, lamaie-exotic).
Istoria de succes incepe in anul 1965, odata cu lansarea Granini pe piata din Germania. Recunoscuta in peste 74 de tari, marca este apreciata de consumatori pentru produsele sale naturale si pentru atentia pe care producatorii o arata in alegerea celor mai bune fructe. Produsele Granini pastreaza gustul autentic si natural al fructelor, demostrand superioritatea acestuia, brand-ul fiind in mod continuu interesat de evolutia preferintelor consumatorilor pentru a le oferi acestora adevarate momente de incantare zilnica.