Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate
Încă din anul 1615 Grolsch a provocat creativii să își depășească limitele și a susținut ideile ieșite din tiparele gândirii convenționale. 2015 vine cu celebrarea a 400 de ani de non-conformism și idei provocatoare, 400 de ani în care brandul Grolsch a susţinut creativitatea la nivel internaţional.
Pentru a marca această aniversare, Grolsch a lansat o provocare pentru artiștii din întreaga lume. Fiecare artist implicat a avut posibilitatea de a-şi exprima propriul stil în cadrul unui workshop, aducând un omagiu iconic-ului swing-top Grolsch. Creaţiile artiştilor se regăsesc pe dozele aniversare Grolsch, dar şi pe multipack-uri, fiind disponibile pe piaţa din România începând cu luna iulie.Noper (Radu Pop) și Ghica Popa au fost artiștii care au reprezentat România în cadrul acestei campanii aniversare Grolsch, creată pentru a celebra creativitatea contemporană care nu ține cont de limite și convenții.
Pasiunea lui Noper (Radu Pop) pentru cărțile de tarot, asociată cu experimentele pline de culoare pe care le realizează, a dus la crearea unor monștri plini de creativitate. Fascinația lui Ghica Popa pentru roboți, nave spațiale și SF-uri l-a făcut ca pentru această provocare Grolsch să introducă caractere din arta antică și modernă. Astfel, cei doi artiști au reușit să țină pasul cu cei 400 de ani de creativitate Grolsch.