AFI Palace Cotroceni lansează campania „Christmas in July” și aduce în mijlocul verii sărbătoarea bucuriei și a cadourilor.
Cu această ocazie, vizitatorii centrului comercial vor fi așteptați cu o serie de surprize și evenimente tematice și se vor bucura de oferte și prețuri speciale în majoritatea magazinelor.
„Așa cum știm cu toții, Crăciunul reprezintă una dintre cele mai frumoase perioade ale anului. De aceea, ne-am gândit să recreăm această atmosferă și în sezonul cald, sperând să devină o tradiție. Am pornit de la ideea că nu doar în luna decembrie ne putem bucura de cadouri și de întâlnirile cu cei dragi. Ne-am propus să îl aducem pe Moș Crăciun în mijlocul verii și să le oferim clienților noștri un motiv în plus de a se bucura de timpul petrecut în mall-urile AFI Palace. Considerăm că fiecare zi trebuie să fie un motiv de sărbătoare!”,
Până la începutul lunii august, clienții vor putea asista la o serie de petreceri tematice, atât la terasele din afara mall-ului, cât și în interiorul centrului comercial, și vor putea alege din sutele de oferte disponibile.
Cei mici vor fi invitați la resedința de vară a lui Moș Crăciun de lângă patinoar, unde vor învăța să gătească și să decoreze turtă dulce alături de Electrolux și vor participa la o serie de ateliere creative.
De asemenea, cumpărăturile de minimum 200 Ron în perioada 18 iulie-1 august vor fi răsplătite cu premii surpriză, iar cele mai frumoase seri de iulie vor fi sărbătorite la terasele din mall, unde clienții vor putea participa la petreceri de Crăciun exotice, din Hawaii până în Cuba.
Campania se va încheia într-un mod festiv, cu un concert inedit susţinut de Ştefan Bănică Jr., iar clienții vor începe luna august în AFI Palace Cotroceni cu o nouă surpriză: maraton de shopping în cadrul campaniei “Megalichidare de stoc”.
Vara aceasta, toată lumea merge la AFI!
Magazinele partenere sunt: Brand, Aldo, Bata, BellaRosa, Benvenuti, C&A, Call it Spring, Cavaliere, Celio, Cielo Venezia 1270, CK, CLARKS, Collective, Cropp Town, Desigual, Ecco, Folli Follie, Gett's Color Bar, GMT greenwatch, Goldenpoint, House of Art, Il Passo, Imaginarium, iStyle, Jack& Jones, Karen Millen, Kenvelo, La Femme, Lasermaxx, Lee Cooper, Levi's, Luxury Avenue, McDonald's, Mirano, New Yorker, Nissa, No Mas Vello, Noriel, Optiblu, Optinova, Optiplaza, Otter, Pada Murre, Parfois, Pepper, Pimkie, Pizza Dominium, Police, Plusoptic, Reserved, SALAMANDER, Staccato, Suvari, Timberland, TIMEOUT, Tom Tailor, Triumph, VOSTOK SPIRIT
Pentru mai multe informaţii despre noutăţile din AFI Palace Cotroceni puteţi accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficială de Facebook AFI Palace Cotroceni.
Amplasat la intersecţia dintre Bd. Vasile Milea şi Bd. Timişoara, AFI Palace Cotroceni oferă non-stop un mix de brand-uri şi activităţi de petrecere a timpului liber, adaptate dorinţelor fiecărui consumator: 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket real- deschis 24/7, 20 de săli de cinema, primul IMAX din România, două cazinouri, cel mai mare patinoar aflat în interior (aproximativ 1.000 mp) - deschis tot timpul anului; două terenuri de joacă pentru copii; prima arenă de laser tag din ţară; primul Roller Coaster dintr-un centru comercial din Europa de Est, bowling şi biliard; un spaţiu dedicat târgurilor tematice; un trenuleţ electric, o pistă de karting.
Un alt aspect de interes al AFI Palace Cotroceni îl reprezintă programul său de funcţionare non-stop. Hipermarketul real- este deschis 24 de ore pe zi, magazinele retailerilor până la miezul nopţii în zilele vineri, sâmbătă şi duminică, iar zona de fast food, restaurante şi atracţii până târziu în noapte.
Vizitatorii pot ajunge la AFI Palace Cotroceni cu toate mijloacele de transport public: cu metroul, autobuzul sau tramvaiul. Staţia de metrou cea mai apropiată de mall este Politehnica, iar autobuzele şi tramvaiele care au staţie în faţa mall-ului sunt: 137, 93, 71, respectiv liniile de tramvai 8, 25, 47.