2
Crema pentru ochi ARTISTRYTM Creme LuXury, un nou produs de lux exclusiv de la Amway
ARTISTRY, gama disponibilă exclusiv prin AMWAY şi una dintre primele 5 cele mai vândute mărci de produse premium de îngrijire a tenului din lume, lansează Crema pentru ochi ARTISTRY Creme LuXury, un produs anti-rid inovator care stimulează energia celulelor epidermei, ajutând la refacerea „energiei vitale” astfel încât tenul se va simţi cu până la 15 ani mai tânăr.
ARTISTRY, gama disponibilă exclusiv prin AMWAY şi una dintre primele 5 cele mai vândute mărci de produse premium de îngrijire a tenului din lume, lansează Crema pentru ochi ARTISTRY Creme LuXury, un produs anti-rid inovator care stimulează energia celulelor epidermei, ajutând la refacerea „energiei vitale” astfel încât tenul se va simţi cu până la 15 ani mai tânăr.Din 2008, peste un milion de femei din întreaga lume au testat pe propria piele beneficiile remarcabile ale Cremei de faţă Creme LuXury, produs cu adevărate efecte transformatoare asupra tenului. Acum, Crema pentru ochi Creme LuXury, cu aceeaşi tehnologie de întinerire, asigură rezultate uimitoare şi o reparare totală a zonei din jurul ochilor. Ambele produse sunt rezultatul cercetărilor minuţioase ale oamenilor de ştiinţă ARTISTRY cu privire la procesul de îmbătrânire al pielii şi au la bază un ingredient rar, exclusiv - Cardiolipina, ce reface celulele pielii.
Formula Cremei pentru ochi Creme LuXury combate cearcănele şi pungile de sub ochi, reduce liniile fine şi ridurile şi îi redă tenului fermitatea şi elasticitatea. „Produsul oferă o soluţie clară cu rezultate rapide care fac epiderma să arate mai tânără. Cardiolipina este o lipidă rară şi foarte preţioasă care se găseşte în centrul celulelor pielii şi care poate revigora şi recupera energia celulară. Este atât de puternică, încât poate ajuta la regenerarea şi întinerirea pielii şi livrează rezultate rapide – în doar câteva săptămâni”
Pentru a crea Crema de faţă şi Crema pentru ochi Creme LuXury, oamenii de ştiinţă de la ARTISTRY au combinat Cardiolipina cu alte trei ingrediente-cheie: lipozomii Roxisomes™, extract de spanac, ce ajută la repararea ADN-ului pielii care poate fi afectat de radicalii liberi generaţi în timpul producţiei de energie în celule, şi L-Carnosina, care ajută la regenerarea celulelor pielii din interior.
Tehnologia rezultată, denumită CellEffect, utilizează acest amestec de ingrediente pentru a revigora, energiza, repara şi proteja epiderma. Rezultatul este o piele mai fină, mai fermă şi mai strălucitoare. Testele clinice au demonstrat că tenul care beneficiază de acest regim de îngrijire se simte cu până la 15 ani mai tânăr.
În formula Cremei pentru ochi Creme LuXury, tehnologia CellEffect este completată cu polimeri, ce conferă o imediată senzaţie de lifting după numai o singură aplicare, precum şi de extracte naturale selectate pentru un efect de calmare şi hidratare, reducând aspectul umflat, cearcănele şi liniile fine.
„Gama de produse ARTISTRY Creme LuXury oferă cumpărătorilor de produse de lux o cremă pentru ochi anti-rid completă, cu o textură delicată, ingrediente şi tehnologie inovatoare, toate acestea într-un ambalaj atrăgător şi elegant. Pentru aplicarea Cremei pentru ochi Creme LuXury recomandăm o tehnică specială, prin masaj, care stimulează microcirculaţia din zona delicată din jurul ochilor. Textura bogată, cremoasă, non-iritantă şi uşoară a Cremei pentru ochi Creme LuXury permite o absorbţie omogenă conferind tenului un aspect suplu. Poate fi aplicată şi ca bază pentru machiaj.” a declarat Maud Pansing, Amway Beauty Director.
ARTISTRY se numără printre primele cinci cele mai vândute mărci de produse premium de îngrijire a tenului.* ARTISTRY oferă tratamente intensive, testate clinic pentru îngrijirea tenului şi pentru prevenirea îmbătrânirii acestuia şi soluţii susţinute de studii ştiinţifice, dar şi o paletă diversă de produse de machiaj ce acoperă toată gama necesară oricărei femei.
Compania Amway este unul din liderii în domeniul industriei vânzărilor directe. Fondată în 1959 în Ada, Statele Unite, Amway îşi desfăşoară activitatea în peste 80 de ţări şi teritorii, generând venituri de 10,9 miliarde USD în 2011. Produsele Amway sunt distribuite prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători Privaţi Autorizaţi în întreaga lume. Amway oferă peste 450 produse pentru frumuseţe, sănătate şi întreţinerea locuinţei. Gama Amway include suplimentele alimentare NUTRILITETM, cosmeticele şi produsele de machiaj ARTISTRY, precum şi produsele de întreţinere a locuinţei HOMETM.