Zece speakeri internaţionali, autori de carte şi consultanţi pentru companii din top Fortune 500 expun strategii de marketing cu eficienţă dovedită în cadrul conferinţei internaţionale Leaders in Marketing. Evenimentul are loc pe 18 octombrie la Bucureşti si este organizat de de Oana Molodoi si Paul Renaud, parteneri Linked Events şi Renaud.
Zece speakeri internaţionali, autori de carte şi consultanţi pentru companii din top Fortune 500 expun strategii de marketing cu eficienţă dovedită în cadrul conferinţei internaţionale Leaders in Marketing. Evenimentul are loc pe 18 octombrie la Bucureşti si este organizat de de Oana Molodoi si Paul Renaud, parteneri Linked Events şi Renaud.
Conferinţa internaţională Leaders in Marketing prezintă noile tendinţe în marketing, media şi branding, identificate la nivel global şi expuse de o serie de specialişti internaţionali în domeniu. Prezentările sunt bazate pe zeci de studii de caz, best practices şi campanii de comunicare premiate la festivaluri internaţionale.
Cu o medie a experienţei de peste 20 de ani în marketing, branding şi product management, social media si digital marketing, vorbitorii evenimentului deţin recorduri de creştere ROI pentru brandurile cu care au lucrat, portofolii de consultanţă pentru unele din cele mai mari companii din lume: Paul Garrison, Managing Director Garrison Group; Tim Walters, Preşedinte InfoTech Marketing; Colin Shea, VicePresident Strategy Planning and Regulation Vodafone, Cehia; Kate Hamilton, Marketing Director, Myriad AG; Georgia Kartsanis, Founder, CEO Clubs, Greece; Tim McChesney, Managing Director, Innuvia Partners.
“Marketingul face parte din ADN-ul oricărei companii, de la o structură locală de start-up, la un brand multinaţional. În cadrul conferinţei internaţionale “Leaders in Marketing” lideri ai marketingului modern expun studii de caz ce deţin recorduri de creştere a business-ului cu aplicare în Social Media, Digital Marketing, Canale de distribuţie şi Branding” a declarat Paul Renaud, Head Coach Renaud.
În audienţă sunt aşteptaţi peste 200 C level managers din departamentele de marketing şi sales, agenţii media şi PR, specialişti şi consultanţi în branding, social media, digital marketing. Până la data de 15 septembrie se pot face rezervări la conferinta cu 30% discount. Se acordă discounturi suplimentare pentru grupuri de minim 3 sau 6 persoane. Biletul de participare include accesul la toate sesiunile conferinţei precum şi la evenimentele de networking pre şi post conferinţă. Programul şi agenda sesiunilor, prezentarea detaliată a speakerilor precum şi resurse de marketing oferite gratuit până la eveniment sunt disponibile pe site-ul conferinţei, www.leadersinmarketing.ro