Tinerii îşi doresc distracţie în fiecare zi
Un studiu citat de NESCAFÉ arată că tinerii încearcă să diversifice din ce în ce mai mult activităţile din timpul liber şi vor ca fiecare activitate să le ofere o nouă experienţă, mixul ideal fiind creat de momentele petrecute în mediul virtual cu cele din mediul real.
Un studiu citat de NESCAFÉ arată că tinerii încearcă să diversifice din ce în ce mai mult activităţile din timpul liber şi vor ca fiecare activitate să le ofere o nouă experienţă, mixul ideal fiind creat de momentele petrecute în mediul virtual cu cele din mediul real. În plus, tinerii îşi doresc să facă propriile alegeri atunci când se distrează şi sunt foarte reticenţi la activităţile impuse.De asemenea, un alt studiu menţionat de NESCAFÉ a concluzionat că preferinţele pentru distracţie ale tinerilor sunt reprezentate de: timpul petrecut cu prietenii (85%) - fie că este vorba de excursii, vacanţe cu prietenii, o plimbare cu maşina, ieşirea în oraş, muzica şi concerte (83%), precum şi petrecerile (78%). Acestea sunt în topul preferinţelor, tinerii căutând în permanenţă soluţii pentru a învinge plictiseala.
Acum, tinerii din România pot alege distracţia preferată în cadrul promoţiei naţionale NESCAFÉ Antiplictiseală, prima campanie ce le oferă posibilitatea de a decide ce premiu pot primi. În cadrul promoţiei naţionale NESCAFE Antiplictiseală, participanţii pot decide prin vot care va fi marele premiu: un Mini Cooper, o garsonieră de distracţie sau vară de concerte prin Europa.