Promenada, punctul de atracţie al celor cu un stil de viaţă sănătos
Divertisment · Utile / 01.10.2013

Promenada îşi propune să devină un reper în viaţa urbană a oraşului, oferind publicului o nouă experienţă a cumpărăturilor şi a divertismentului. Iar acest crez ambiţios este susţinut de elemente care definesc noile standarde ale unui centru comercial : designul avangardist, bazat pe linii curbe, lumină, mult alb şi accente de culoare, mixul de chiriaşi ce corespunde aşteptărilor unui public exigent, terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se de proiecţii de film, spectacole de teatru sau concerte.

Promenada a fost realizat în urma unei investiţii de peste 130 milioane de EUR şi reprezintă un proiect al dezvoltatorului Raiffeisen evolution, care a mai finalizat şi alte construcţii precum Oracle Tower, Floreasca City Center Office sau Sky Tower. În acest moment, gradul de ocupare al centrului comercial este de 95%, constând în 127 de chiriaşi. Suprafaţa totală închiriabilă este de 35.000 mp.

PRIN CE SE DIFERENŢIAZĂ PROMENADA?

Situat la intersecţia dintre Calea Floreasca şi Bvd. Barbu Văcărescu, Promenada se distinge prin arhitectura avangardistă, ce oferă vizitatorului senzaţia că face un pas în viitor. Cu ajutorul luminii naturale, a liniilor curbe şi a culorilor, Promenada devine un spaţiu contemporan, în care vizitatorul se poate relaxa şi îşi poate petrece timpul liber.


Promenada a fost realizată pornind de la principiul atenţiei şi al responsabilităţii faţă de mediu, fiind ceea ce specialiştii numesc o construcţie „albastră”. Acest lucru înseamnă că în realizarea proiectului, grija faţă de mediu s-a combinat cu interesul pentru eficientizarea resurselor necesare funcționării unei astfel de clădiri– începând cu energia consumată pentru a întreține un astfel de spațiu și continuând cu colectarea și utilizarea apei provenite din precipitații.

 
Terasa reprezintă unul dintre principalele puncte de atracţie din Promenada. Situată la ultimul etaj al centrului comercial şi întinsă pe o suprafaţă de 7.000 mp, terasa a fost gândită pentru a oferi pe perioada sezonului cald, un spaţiu de relaxare în aer liber. Inspirată din celebrele grădini japoneze, terasa va găzdui un spaţiu dedicat evenimentelor, unde vor avea loc expoziţii, scene de teatru, concerte şi proiecţii de film, precum şi spaţii de joacă dedicate celor mici. În timpul iernii, aceasta se va transforma într-un patinoar în aer liber.


Pentru gurmanzi şi nu numai, Promenada va oferi un generos spaţiu de restaurante şi de cafenele, printre care se vor regăsi restaurante a la carte, precum La Fattoria, Fish Company sau Oliva, restaurantul bio Be Nat, cafenele cu o ambianţă deosebită precum Tchibo, Manuel Caffe, Starbucks, Paul, Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe și ciocolateria Venchi.

CE OPORTUNITĂŢI DE SHOPPING VOR EXISTA ÎN PROMENADA?


Promenada îşi întâmpină vizitatorii cu o ofertă variată de shopping, acoperind interesele exigente ale unui public ce caută atât accesibilitate cât şi unicitate. Printre retailerii bine-cunoscuţi ce vor opera în Promenada se numără Peek & Cloppenburg, H&M, Zara şi Zara Home, C&A,  Bershka,  Stradivarius, Massimo Dutti, Promod, Il Passo, Deichmann, Ecco, Mussette, Humanic, Manoush, Stefanel, Tommy Hilfiger. Printre noutățile din Promenada se vor număra concepte precum Private Affairs, H&M Home sau Musette Man.


Promenada va oferi vizitatorilor săi și magazine de tip boutique precum Contessina (magazin multi-brand, modă high end pentru copii), Botegga delle Scarpe (încălţăminte italiană),  Pretty Ballerinas (încălţăminte şi accesorii pentru femei), sau Roberto Bravo (bijuterii de colecție), disponibile exclusiv în noul centru comercial.  Celor cu un stil de viaţă mai degrabă sportiv, Promenada se adresează cu magazine precum Adidas, Hervis, Intersport, Killtec, sau US Polo ASSN.

Nu în ultimul rând, pentru cei care doresc să țină pasul cu noile tendinţe de frumuseţe,  vor exista în Promenada branduri celebre precum Douglas, MAC, Body Shop, Yves Rocher, Sabon, Sephora sau Yvonne Salon. Cât despre bijuterii, vizitatorii se vor putea delecta cu cele mai noi colecţii de la Pandora, Swarovski, Bijou Brigitte sau Cielo Venezia.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro