Toamna aceasta felul principal în materie de gastronomie se servește în bucătăria show-ului ”Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor“. Cel mai așteptat reality cooking show al momentului le va da șansa celor intrați în competiție nu numai să demonstreze cât de talentați sunt, ci și să arate că își merită locul într-o bucătărie profesionistă.
Așa se face că cei intrați în cursă vor lupta pentru a obține aprecierea juriului, dar și pentru marele premiu pus în joc: 80.000 de euro – cel mai mare premiu oferit de un cooking show din România - și șansa de a obține un contract la un restaurant de top din București.
Fie că sunt bucătari cu diplomă sau nu, cei care cred că pot face ordine în Iadul Bucătarilor sunt aștepați la preselecțiile care vor avea loc week-endul acesta, pe 12 și 13 iulie, la hotel Pullman din București, începând cu ora 10.00. Participanții sunt invitaţi să aducă cel mai bun preparat al lor, care să-i definească şi totodată care să impresioneze juriul şi să le aducă un loc în cadrul competiției.
Chefii Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu sunt pregătiți să jurizeze la Antena 1 o competiție fără precedent, un show adresat tuturor pasionaţilor de bucătăreala, atât amatori, cât şi bucătari profesionişti, care sunt gata să demonstreze că rezistă presiunii din bucătărie.
”Singurul ingredient pe care trebuie să-l ai la tine tot timpul este perseverența”, îi sfătuiește chef Scărlătescu pe cei care doresc să intre în Iadul Bucătarilor. ”Noi, cei trei care au învățat România să jurizeze mâncarea – în restaurante, acasă, pe terase, la TV, oriunde – suntem pregătiți să vă arătăm care este viața într-o bucătărie profesionistă și ce se ascunde în spatele unei farfurii perfecte”
La rândul lui, chef Bontea mărturisește: ”Hell’s Kitchen este un format greu, dar unul de succes, un reality care arată exact ce se întâmplă într-o bucătărie profesionistă, îți dezvăluie toate provocările meseriei de bucătar. Service-ul a la carte este cel mai dificil și asta va fi cea mai mare provocare a concurenților – să se asigure că toți clienții veniți în restaurant vor primi la timp cele mai alese farfurii”. Iar chef Dumitrescu adaugă: