Zâmbetul care a cucerit lumea: Julia Roberts, fermecătoare și la 50 de ani
Vedeta uimește din nou cu fizicul ei incredibil în cel mai recent clip pentru parfumul Lancôme, al cărui ambasador este.
A devenit atât de celebru de-a lungul anilor, încât nu-i deloc surprinzător că este elementul central al celei mai noi campanii în care apare Julia Roberts. Actrița în vârstă de 50 de ani, ambasador al mărcii Lancôme din 2009, este protagonista unui scurt clip realizat în această vară pentru promovarea parfumului "La vie est belle". Materialul video va fi lansat luna aceasta, informează Daily Mail.
Înainte de debutul clipului, programat pe 26 august, Lancôme a dat publicității câteva imagini teaser care dezvăluie mai multe secvențe din timpul filmărilor. Noua reclamă a fost realizată de regizorul francez Bruno Aveillan, iar fotografiile au fost făcute de Alexi Lubomirski.
În secvențele teaser, Julia apare pe esplanada Trocadero din Paris, în fața unei mulțimi de figuranți îmbrăcați cu stil, relatează ziarul britanic. Câțiva muzicieni cântă pe esplanadă, dar cei prezenți sunt preocupați și plictisiți, se arată într-un comunicat de presă difuzat de echipa de producție care prezintă intriga clipului.
În schimb, Julia Roberts trăiește pe deplin clipa. Îmbrăcată cu o lungă albă cu pliuri largi, ea se descalță de pantofii argintii și pășește fericită prin apa aruncată de o fântână arteziană, captându-le imediat atenția celor care asistă la această scenă. "Cu un simplu gest sau un zâmbet, Julia Roberts umple spațiul de fericire. În aceste momente, Julia reușește să transforme banalul în extraordinar: fericirea e mai adevărată când este împărtășită", a comunicat brandul francez.
"Julia dă sens fericirii care poate topi și cele mai reci inimi. Cu acest nou capitol, Lancôme își reafirmă legătura adâncă și sinceră cu femeile și viziunea asupra feminității universale a spiritului feminin pe care parfumul La vie est belle o declară", a mai comunicat renumitul brand.
Deși este acțiunea se desfășoară la Paris, clipul promoțional a fost de fapt filmat în platourile de la Universal Studios din Los Angeles, într-o producție de 90 de extrase, consemnează Daily Mail. Julia Roberts s-a bucurat pe deplin de statutul său de star de cinema, mai ales că are deja aproape un deceniu de colaborare cu Lancôme. Contractul a fost semnat în 2009, iar actrița a apărut în prima campanie pentru această marcă un an mai târziu.
În 2012, Julia Roberts a dezvăluit secretele zâmbetului care a făcut-o faimoasă în toată lumea, actriţa americană spunând că preferă metode "ale bunicilor", precum spălatul cu bicarbonat de sodiu.
Pentru a-şi menţine dinţii albi, Julia Roberts nu cumpără produse foarte scumpe şi nici nu face vizite prelungite la dentist. Dimpotrivă, ea alege metodele pe care le cunosc şi bunicii noştri. "Mă spăl pe dinţi cu bicarbonat de sodiu", a spus actriţa într-un interviu pentru revista americană InStyle. "Bunicul meu punea tone de bicarbonat pe periuţa de dinţi şi nu a avut nicio carie toată viaţa", a mai spus ea, adăugând că această metodă este foarte eficientă.
Pentru strălucirea tenului şi pentru a ascunde micile defecte, Julia Roberts foloseşte cremă hidratantă, balsam de buze şi ochelari de soare. "Când trebuie să te ocupi de trei copii, este mai greu să te ocupi de tine", a spus aceasta. "Am aflat, astfel, că o pereche de ochelari de soare poate salva oricând situaţia", a adăugat actriţa.
Înainte de debutul clipului, programat pe 26 august, Lancôme a dat publicității câteva imagini teaser care dezvăluie mai multe secvențe din timpul filmărilor. Noua reclamă a fost realizată de regizorul francez Bruno Aveillan, iar fotografiile au fost făcute de Alexi Lubomirski.
În secvențele teaser, Julia apare pe esplanada Trocadero din Paris, în fața unei mulțimi de figuranți îmbrăcați cu stil, relatează ziarul britanic. Câțiva muzicieni cântă pe esplanadă, dar cei prezenți sunt preocupați și plictisiți, se arată într-un comunicat de presă difuzat de echipa de producție care prezintă intriga clipului.
În schimb, Julia Roberts trăiește pe deplin clipa. Îmbrăcată cu o lungă albă cu pliuri largi, ea se descalță de pantofii argintii și pășește fericită prin apa aruncată de o fântână arteziană, captându-le imediat atenția celor care asistă la această scenă. "Cu un simplu gest sau un zâmbet, Julia Roberts umple spațiul de fericire. În aceste momente, Julia reușește să transforme banalul în extraordinar: fericirea e mai adevărată când este împărtășită", a comunicat brandul francez.
"Julia dă sens fericirii care poate topi și cele mai reci inimi. Cu acest nou capitol, Lancôme își reafirmă legătura adâncă și sinceră cu femeile și viziunea asupra feminității universale a spiritului feminin pe care parfumul La vie est belle o declară", a mai comunicat renumitul brand.
Deși este acțiunea se desfășoară la Paris, clipul promoțional a fost de fapt filmat în platourile de la Universal Studios din Los Angeles, într-o producție de 90 de extrase, consemnează Daily Mail. Julia Roberts s-a bucurat pe deplin de statutul său de star de cinema, mai ales că are deja aproape un deceniu de colaborare cu Lancôme. Contractul a fost semnat în 2009, iar actrița a apărut în prima campanie pentru această marcă un an mai târziu.
În 2012, Julia Roberts a dezvăluit secretele zâmbetului care a făcut-o faimoasă în toată lumea, actriţa americană spunând că preferă metode "ale bunicilor", precum spălatul cu bicarbonat de sodiu.
Pentru a-şi menţine dinţii albi, Julia Roberts nu cumpără produse foarte scumpe şi nici nu face vizite prelungite la dentist. Dimpotrivă, ea alege metodele pe care le cunosc şi bunicii noştri. "Mă spăl pe dinţi cu bicarbonat de sodiu", a spus actriţa într-un interviu pentru revista americană InStyle. "Bunicul meu punea tone de bicarbonat pe periuţa de dinţi şi nu a avut nicio carie toată viaţa", a mai spus ea, adăugând că această metodă este foarte eficientă.
Pentru strălucirea tenului şi pentru a ascunde micile defecte, Julia Roberts foloseşte cremă hidratantă, balsam de buze şi ochelari de soare. "Când trebuie să te ocupi de trei copii, este mai greu să te ocupi de tine", a spus aceasta. "Am aflat, astfel, că o pereche de ochelari de soare poate salva oricând situaţia", a adăugat actriţa.