Lansată la sfârşitul lunii ianuarie, aplicaţia a fost deja descărcată de peste 50.000 de persoane, în majoritate femei (54%). Creatorul ei, Matthew Homann, spune că ideea i-a venit în urmă cu aproape 10 ani
"În acea perioadă, eram pe punctul de a divorţa. La locul de muncă, eram sub presiune. Am fost făcut să înţeleg că dacă eşti celibatar, nu e bine şi eşti prost văzut. Apoi, părinţii mă întrebau dacă trebuiau să păstreze un loc la masă pentru soţia mea de Ziua Recunoştinţei", a dezvăluit creatorul aplicației, Matthew Homann.
În prezent, trei "tipuri" de clienţi folosesc aplicaţia. "Mulţi se folosesc de Invisible Boyfriend ca de o dovadă, pentru a credibiliza o minciună pe care au spus-o deja", a precizat creatorul aplicaţiei. Apoi, alţii caută pur şi simplu pe cineva cu care să discute sau, în cazuri mai rare, un teren de antrenament. "Aplicaţia le permite să îşi testeze tehnicile de cucerire a unei persoane", a adăugat, amuzat, Matthew Homann.
Jurnalista Charlotte Alter, care lucrează pentru revista Time, a testat aplicaţia, alegându-l pe Leonardo DiCaprio (nu cel adevărat, bineînţeles), sub forma un iubit virtual cu interese pronunţate pentru "mediul înconjurător, Titanic şi automobilele sport". Ea dorea să vorbească despre "copii şi feminism", dar a descoperit foarte repede limitele aplicaţiei. În articolul ei, jurnalista americană a deplâns "imposibilitatea de a întreţine conversaţii serioase".
"Acesta nu este obiectivul nostru", i-a răspuns creatorul aplicaţiei Invisible Boyfriend/ Invisible Girlfriend. "Ideea este de a furniza utilizatorului o dovadă, nu de a-l forţa să se îndrăgostească sau să încredinţeze cuiva secrete ce nu pot fi mărturisite", a adăugat el.
În contextul în care un serviciu de livrare a buchetelor de flori va fi propus în curând utilizatorilor, aplicaţia va fi disponibilă şi în Europa începând din vara acestui an.
Foto: Hepta
"În acea perioadă, eram pe punctul de a divorţa. La locul de muncă, eram sub presiune. Am fost făcut să înţeleg că dacă eşti celibatar, nu e bine şi eşti prost văzut. Apoi, părinţii mă întrebau dacă trebuiau să păstreze un loc la masă pentru soţia mea de Ziua Recunoştinţei", a dezvăluit creatorul aplicației, Matthew Homann.
În prezent, trei "tipuri" de clienţi folosesc aplicaţia. "Mulţi se folosesc de Invisible Boyfriend ca de o dovadă, pentru a credibiliza o minciună pe care au spus-o deja", a precizat creatorul aplicaţiei. Apoi, alţii caută pur şi simplu pe cineva cu care să discute sau, în cazuri mai rare, un teren de antrenament. "Aplicaţia le permite să îşi testeze tehnicile de cucerire a unei persoane", a adăugat, amuzat, Matthew Homann.
Jurnalista Charlotte Alter, care lucrează pentru revista Time, a testat aplicaţia, alegându-l pe Leonardo DiCaprio (nu cel adevărat, bineînţeles), sub forma un iubit virtual cu interese pronunţate pentru "mediul înconjurător, Titanic şi automobilele sport". Ea dorea să vorbească despre "copii şi feminism", dar a descoperit foarte repede limitele aplicaţiei. În articolul ei, jurnalista americană a deplâns "imposibilitatea de a întreţine conversaţii serioase".
"Acesta nu este obiectivul nostru", i-a răspuns creatorul aplicaţiei Invisible Boyfriend/ Invisible Girlfriend. "Ideea este de a furniza utilizatorului o dovadă, nu de a-l forţa să se îndrăgostească sau să încredinţeze cuiva secrete ce nu pot fi mărturisite", a adăugat el.
În contextul în care un serviciu de livrare a buchetelor de flori va fi propus în curând utilizatorilor, aplicaţia va fi disponibilă şi în Europa începând din vara acestui an.
Foto: Hepta