Answear primul magazin online multibrand din Polonia, s-a lansat şi în România. Answear.ro oferă pasionaților de modă cele mai noi colecții ale brandurilor de top, în oferta magazinului online regăsindu-se o gamă variată de produse pentru femei, bărbați și copii.
Lansat in 2011, Answear.com a înregistrat o creştere spectaculoasă de la an la an, în 2015 aceasta fiind cu peste 30% comparativ cu anul anterior. În România se previzionează de asemenea, o creştere accelerată în primii cinci ani de activitate.
În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 100 branduri internaționale de top. Printre acestea se numară și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe jeans, Marco O’Polo, Diesel, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY ).
Preţurile produselor de brand sunt uneori sub preţul magazinelor offline, datorită volumelor mari înregistrate pe pieţele în care Answear activează.
Pe piața din România, Answear.ro se remarcă prin prezenţa ultimelor colecții ale brandurilor internaţionale de top, produse 100% originale, voucher 50 lei cadou pentru înscrierea la newsletter, dar şi transport gratuit la cumpărături de peste 150 lei.
Procesul de comandă este deosebit de simplu – Answear îşi doreşte să ofere o experienţă excelentă clientului, de aceea părerea acestuia este deosebit de importantă, iar procesul de comandă este îmbunătăţit continuu. De exemplu, clienţii pot comanda produsele dorite, fără clasica înregistrare într-un cont.
Sistemul de retur este, de asemenea, în beneficiul clientului. Answear îşi încurajează cumpărătorii să comande acasă toate produsele dorite pentru ca mai apoi să păstreze doar ceea ce li se potriveşte. Celelalte produse, pot fi returnate gratuit în 30 de zile, cu urmatoarea comandă.
Pentru clienţii săi, Answear a creat şi un club, în cadrul căruia fiecare cumpărătură îi aduce clientului un credit de 10% pe care îl poate folosi la următoarea comandă.