Plecand de la o statistica deloc imbucuratoare, care indica faptul ca 25% dintre femeile din Romania nu merg niciodata la ginecolog, aproximativ 23% din totalul femeilor merg o data la trei ani la un consult, iar un procent de 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima, enTourage Communications isi propune sa informeze femeile cu privire la afectiunile zonei intime, la modalitatile de prevenire si tratare ale acestora.
„Discutiile referitoare la zona intima si sanatatea acesteia reprezinta un subiect tabu pentru multe dintre femei. Iubeste-ti V-ul! este o campanie care isi doreste sa treaca dincolo de orice bariere si sa aduca in atentia tuturor femeilor cele mai importante subiecte privind sanatatea intima. Aproximativ 70% dintre femei sufera cel putin o data in viata de o afectiune intima si la peste 50% dintre ele aceste afectiuni reapar, prin urmare consideram ca este necesar acest demers educational” mentioneaza Dorina Ene, managerul agentiei enTourage.
„Iubeste-ti V-ul” dispune de o platforma editoriala, www.iubestev-ul.ro, in care sunt dezbatute cele mai importante subiecte referitoare mentinerea unei igiene intime adecvate, la afectiuni, modalitati de prevenire si tratare, si va fi actualizata constant de echipa agentiei. Pe langa articolele din platforma, femeile au acces si la un canal video dedicat „Iubeste-ti V-ul!”, in care medici specialisti raspund la cele mai frecvente intrebari legate de sanatatea intima a femeilor de orice varsta.
In perioada 28 septembrie-4 octombrie, campania „Iubeste-ti V-ul!” beneficiaza de mai multe actiuni. In plus, oricine doreste sa sustina campania o poate face utilizand, pe contul sau de socializare, hashtag-ul #iubestevul. Ulterior campania continua pe platforma online dedicata. Partenerii care s-au alaturat campaniei sunt Vavian Pharma, cu gama de produse pentru ingrijirea intima Multi-Gyn, si Donna Medical Center.