Bucureşti, 1 octombrie 2015 – Brandul Nestlé Fitness lansează în luna octombrie o nouă campanie de luptă împotriva cancerului de sân. Campania #HandsOn încurajează femeile să-și verifice singure sânii o dată pe lună pentru detectarea în faza incipentă a cancerului de sân.
Campania face parte dintr-o inițiativă globală a brandului Nestlé Fitness, care este dedicată creșterii gradului de conștientizare a cancerului de sân.
În cadrul campaniei, Nestlé Fitness lansează un nou video http://on.fb.me/1UJ7dOu care surprinde de câte ori femeile își verifică telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uită de cele mai multe ori de cea mai importantă verificare periodică – cea care ar putea să le salveze viața – examinarea sânilor. Nestlé Fitness încurajează femeile să se alăture campaniei #HandsOn și să posteze, pe toate canalele de socializare, o imagine cu ele cu mâna în dreptul sânilor, împreună cu hashtag-ul #HandsOn.
"Campania cu tema #HandsOn din acest an se dorește a fi un nou semnal pentru toate femeile și, totodată, o invitație de a lupta împreună împotriva cancerului de sân. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema „Învingătorii poartă roz”, ajutăm femeile care au nevoie de proteze mamare, și, de asemenea, dorim să le încurajăm să se auto-examineze și să lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului de sân. În România, campania Pink Ribbon, susținută de brandul Nestlé Fitness, este deja la cel de-al doilea an și sperăm să atingă aceeași notorietate ca și anul trecut, scopul nostru fiind, ca pe termen lung, să putem ajuta la convingerea femeilor din România despre importanţa auto-examinării periodice a sânilor, dar și despre importanţa unui control medical anual, lăsând toate temerile la o parte”
Cancerul de sân este cel mai frecvent cancer la femei la nivel mondial, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății. Depistarea precoce rămâne modul cel mai important de a îmbunătăți rata de supraviețuire a pacienților cu cancer de sân. Începând cu anul 2008, la nivel mondial incidența cancerului de sân a crescut cu mai mult de 20%, iar mortalitatea cu 14%.
„Ne bucurăm că și anul acesta prin parteneriatul cu Nestlé Fitness vom ajuta mai multe femei să lupte împotriva cancerului de sân. Este foarte importantă depistarea timpurie a acestei afecțiuni pentru ca rata de supraviețuire la 5 ani să fie de 98%2. De asemenea, 20% din cazuri sunt detectate prin auto-examinare3, însă trebuie să luăm în calcul și celelalte metode de depistare (examinare de medic, mamografie, ecografie mamară)”
Mai multe informaţii despre campania #HandsOn – Nestlé Fitness sunt disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness şi pagina de brand https://nestle-fitness.com/ro/, iar detalii despre crosul Casiopeea găsiți pe www.casiopeea.org.