Cu noua gamă AJAX FLORAL FIESTA, curăţenia de toamnă devine floare la ureche!
Actualitate / 17.10.2013

Colgate-Palmolive România aduce în atenţia românilor, începând cu luna octombrie 2013, două produse din gama AJAX FLORAL FIESTA, cu accente fructoase și florale: noul AJAX Tulip & Lychee și AJAX Lagoon. Produsele AJAX se bucură și de o campanie promoțională, cu reduceri la toate gamele de curățat suprafețe AJAX, venind astfel în întâmpinarea consumatorilor ce se pregătesc de curățenia de toamnă şi îşi doresc produse performante, mereu adaptate noilor trenduri ale pieţei.

Noua soluție universală de curățat suprafețe AJAX Tulip & Lychee poartă aroma proaspătă a lalelei și a fructului tropical Lychee, asigurând o curăţare eficientă. Gama este completată de AJAX Lagoon Flowers, lichid universal de suprafețe, cu accente florale exotice încântătoare, ce face parte dintr-o ediție specială, relansată în România. 

Produsele din gama AJAX FLORAL FIESTA curăță în profunzime, lăsând suprafețele strălucitor de curate, cu un efort minim, fără a fi nevoie de clătire. Astfel, rezultatele dorite se obțin într-un timp mult mai scurt. Un alt beneficiu oferit de folosirea  produselor AJAX FLORAL FIESTA constă în efectul său de lungă durată, prospeţimea irezistibilă păstrându-se chiar și a doua zi! 
 
Datorită formulei sale inovatoare, AJAX FLORAL FIESTA curăță în profunzime suprafețele lavabile și elimină chiar și cele mai dificile pete de murdărie și grăsime, lăsând în urmă parfumul său unic.
 
 

Totodată, Colgate-Palmolive România inițiază pe 21 octombrie campania promoțională de curăţenie de toamnă, care cuprinde reduceri de preţ de 15% pentru gamele: Ajax pentru suprafețe, Ajax pentru geamuri și Axion Lichid. 

De asemenea, se anunță promoţii specifice pentru Ajax. Astfel că, la orice produs Ajax Lilac și Ajax Spring pentru curăţat suprafețe, cumpărătorii se vor bucura de un pachet bonus de 1500 ml la prețul de 1000 ml, beneficiind astfel de 500 ml în mod gratuit.

Cumpărătorii pot profita de aceste oferte de toamnă până la finalul lunii noiembrie 2013. 

Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală şi, de asemenea, numărul 1 pe piaţa din România în numeroase alte segmente de bunuri de larg consum: săpun, deodorante solide de femei şi bărbaţi, precum şi paste de spălat vase. Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris.



Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro