Cu o promoție pentru conturile de economii în lei și o campanie cu Theo Rose, Revolut începe anul în forță
Actualitate · Stirea zilei / 15.01.2025

Revolut, compania fintech globală cu peste 50 de milioane de clienți la nivel internațional și mai mult de 4 milioane în România, lansează prima sa campanie creată pe plan local, intitulată „Ai Revolut?”, alături de Theo Rose și le propune clienților care decid să se alăture băncii digitale o ofertă specială - o promoție pentru conturile de Economii în lei.

“România este o piață cheie pentru Revolut, cu un potențial incredibil de creștere. Theo Rose personifică valorile noastre: creativitate, versatilitate și încredere. Această campanie ilustrează modul în care Revolut este alături de nevoile financiare ale fiecărui român, iar atunci când trebuie să jongleze între responsabilități și pasiuni, Revolut le oferă clienților eficiență și siguranță pentru a primi mai mult de la banii lor”, spune Mariia Lukash, Head of Growth, Revolut CEE.


Care sunt obiceiurile de economisire ale românilor?

 


Potrivit unui studiu realizat de Dynata pentru Revolut , 54% dintre români economisesc pentru a avea un fond destinat situațiilor neprevăzute, categoria de vârstă 35-44 de ani fiind cea mai preocupată de această destinație a fondurilor economisite (56%). Aceeași categorie de vârstă are și cel mai ridicat scor la răspunsul ”economisesc pentru dobândă” (8% vs. 6% media respondenților la nivelul întregului eșantion).

Pe lângă consumatorii care economisesc pentru a se simți mai în siguranță, 27% dintre respondenți spun că pun bani deoparte mai ales pentru experiențe plăcute cum ar fi vacanțele, iar 23% pentru mici plăceri. 19% strâng bani pentru obiective bine stabilite, cum ar fi un apartament mai mare sau organizarea nunții. Doar 3% au spus că nu economisesc, iar cele mai puține răspunsuri la această categorie au fost date de cei mai tineri consumatori, cei cu vârste cuprinse între 18-24 de ani (sub 1%). Aceasta arată că tinerele generații sunt foarte interesate să economisească, iar Revolut se alătură eforturilor de a contribui la educația financiară a românilor, prin campania care o are în centrul său pe Theo Rose. Încurajarea comportamentelor financiare sănătoase este susținută și de oferta nouă a băncii digitale.

Clienții noi eligibili care își deschid conturi Revolut în perioada 14 ianuarie - 14 martie 2025 și vor să economisească pot beneficia de o dobândă de 5,5% la Conturile de economii, până la finalul lunii mai 2025 (se aplică termeni și condiții). Acesta este încă un mod în care Revolut sprijină românii să-și valorifice mai bine fondurile personale, în același timp beneficiind de flexibilitatea de a depune și a retrage bani de oriunde, oricând.

Revolut a lansat în februarie 2024 conturile de economii în lei, pe piața din România. Produsul de economisire permite adăugarea de noi sume la fondurile deja strânse sau retragerea cu ușurință a fondurilor de către client, dobânda se acumulează zilnic, iar economiile sunt protejate. În ultimele șase luni complete, soldul total al economiilor deținute de clienții români la Revolut s-a dublat, în timp ce soldul zilnic mediu per utilizator a atins valoarea de 2.960 de lei.


O zi din viața lui Theo Rose cu Revolut


Noua campanie poziționează Revolut drept partenerul financiar ideal pentru simplificarea vieții de zi cu zi, ajutându-i pe români să-și gestioneze banii eficient și în siguranță și oferă o privire în culisele unei zile din viața lui Theo Rose, arătând cum Revolut o sprijină în mod convenabil, direct de pe telefonul ei. De la studio la platoul de filmare și în toate momentele dintre acestea, Revolut este la îndemâna artistei și o ajută să rămână în control, chiar și când are un program foarte încărcat. Campania a fost creată împreună cu agenția locală KUBIS Interactive și casa de producție StaySharp, în regia lui Andrei Mîndru.

“M-am bucurat când Revolut mi-au bătut la ușă, pentru că sunt clienta lor de ceva vreme,” a dezvăluit Theo Rose. “A fost o experiență super și cred că se vede în campanie cât de mult ne-am distrat. Abia aștept să văd ce urmează!”  

Revolut va continua să-și extindă oferta în România, a doua cea mai mare piață a sa din SEE și cea mai mare din regiunea Europa Centrală și de Est (CEE). Cu funcții precum instrumente avansate de gestionare a bugetului, conturi comune, credite de nevoi personale și chiar și o largă selecție de opțiuni de investiții, Revolut își propune să devină banca principală a și mai multor români în 2025. Angajamentul său în această direcție este întărit de deschiderea sucursalei locale Revolut în România și de furnizarea de IBAN-uri locale proprii, începând din decembrie anul trecut.

 

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro