Experti in marketing, top manageri de comunicare si antreprenori, interesati sa creasca vizibilitatea companiei lor apeland la cele mai noi si eficiente instrumente si tehnici de marketing, au dat curs invitatiei Institutului de Marketing Romania de a participa la primele activitati din acest an. Astfel, in weekendul 15-18 ianuarie, peste 170 de profesionisti in marketing au asistat la un eveniment complet si complex, care a demarat vineri, 15 ianuarie cu seara solutiilor si a demonstratiilor inedite de marketing, organizata in parteneriat cu SAP Romania.
Mixul de prezentari a pornit de la noile tehnologii, de tip ”augmented reallity” sau ”virtual reallity”, si a inclus softuri performante, cum ar fi SAP Hybris, cea mai noua solutie de automatizare de marketing a gigantului mondial, toate in ideea de a oferi noi modalitati de a trage sau a pastra, in mod profitabil, clienti sau fani.
“Foarte util pentru optimizarea proceselor si cresterea calitatii interactiunii cu clientii existenti, dar si cu prospectii. Extrem de utile recomandarile primite din partea tutorelui din Marea Britanie, Red Barrington”, – explica Ramona Vasilca-Serban, Internet Channel Administrator, OTP Bank Romania, dar si cursant al Institutului de Marketing la programul de certificare internationala Mastering Metrics. „Un eveniment foarte bun, cu multe aplicatii si studii de caz, foarte practice”, subliniaza Emilia Muscalu, Head of Marketing and Communications la Coface Romania. “O placuta imbinare a zonei de marketing cu cea de networking”, adauga Madalina Cazamir, responsabil Proiecte speciale si Online la BCR.
Solutia SAP Hybris Marketing utilizeaza informatiile contextuale in timp real pentru a actualiza in permanenta un profil 360°, atat al clientilor actuali, cat si al clientilor potentiali. Acest profil dinamic arata toate actiunile din trecut ale clientilor, precum si ceea ce ar putea sa faca in viitor si care sunt lucrurile care ii intereseaza cel mai mult in orice moment.
Utilizand instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra in contact cu clientii prin campanii one-to-one, personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitala, pot initia un apel de vanzare sau service si pot transmite mesaje prin aplicatii sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declansate automat, in timp real, in functie de comportamentul clientilor, pot fi planificate si programate de catre marketeri sau pot fi create ad-hoc cu mult mai multa usurinta si flexibilitate.
Au urmat doua zile de pregatire intensive de strategie digitala, sambata si duminica, 16 si 17 ianuarie, sustinute de Red Barrington, de la Oxford College of Marketing, la care au participat profesionisti romani inscrisi in programele de certificare internationala. Cursantii au acoperit si au recapitulat toate notiunile de teorie legata de strategia de marketing digital, dar si cum le vor aplica intr-un plan de marketing digital realizat in organizatia in care lucreaza. Red Barrington este specialist in marketing digital cu o experienta de peste 15 ani in domeniile marketingului afiliat si de performance, media buying, lead generation si e-mail marketing. Este Chartered Marketer si unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru certificarile internationale de marketing CIM.