Ar fi mai bine dacă nu ai vedea câte like-uri are o poză?
Actualitate · Tema zilei / 08.05.2019

Aplicația Instagram va testa în curând o versiune care ascunde numărul de like-uri pe care le primesc fotografiile și videoclipurile.

Aceasta este o încercare de a transforma rețeaua socială într-un mediu care pune mai puțină presiune pe utilizatorii săi când vine vorba de împărtășirea conținutului. Testul va avea loc în Canada, după cum a declarat Adam Mosseri la Facebook F8, conferința anuală a dezvoltatorului. Însă de ce ar fi mai bine dacă nu ai vedea câte like-uri are o poză? Iată de ce s-a luat această hotărâre!

Cu ce ar fi mai bine pentru tine dacă nu ai vedea câte like-uri are o poză?


Echipa Instagram a declarat că își dorește ca oamenii să își facă mai puține griji cu privire la câte like-uri primesc și să-și petreacă mai mult timp conectându-se cu oamenii de care le pasă cu adevărat. Utilizatorii vor putea totuși să vadă numele persoanelor care dau like la o postare, dar numărul care reflectă persoanele care au dat like - una dintre modalitățile de exprimare a aprobării - nu va mai fi prezentă în mod evident sub conținutul împărtășit cu utilizatorii. Numai cel care a postat fotografiile sau videoclipurile va mai vedea numărul total de like-uri.

Anunțul acesta făcut marți vine ca urmare a noului design lansat la sfârșitul anului trecut, care a micșoratul fontul pentru numărul de followers. Mossesi a declarat că nu vrea ca Instagram să facă oamenii să se simtă ca și cum ar fi într-o competiție, ci să devină un mediu cu mai puțină presiune pe utilizatori.

Un sondaj realizat în 2017 în Marea Britanie a clasat Instagram ca fiind una dintre cele 5 cele mai nocive rețele sociale pentru sănătatea și bunăstarea mintală, constatând că utilizarea platformei a fost asociată cu un nivel ridicat de anxietate, depresie, agresiune și teama de a nu rata ceva (FOMO).

Dar ideea că vor fi eliminate like-urile de la postări a provocat îngrijorare în ceea ce privește modul în care va fi afectată industria influencerilor. Parteneriatele cu brandurile sunt adesea făcute pe baza like-urilor de la postări, lucru care ar fi foarte dificil de evaluat fără o măsură numerică.

Pe lângă acest test, Instagram a dezvăluit și o serie de caracteristici noi, inclusiv stickere pentru donații, care le vor permite utilizatorilor să strângă bani pentru organizații non-profit. Potrivit unei declarații de presă, 100% din banii strânși vor merge spre cauza propusă.

O caracteristică a camerei numită Create Mode le va permite utilizatorilor să facă o postare folosind doar text sau stickere, fără a fi nevoie să încarce o fotografie sau un videoclip. În același timp, Shopping From Creators le va permite utilizatorilor să verifice detalii despre haine, accesorii sau alte produse care apar pe Instagram și să le achiziționeze fără a părăsi aplicația. 
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro