Uneori, greseala oamenilor este ca se incapataneaza sa-si sustina propriile idei fara sa tina seama si de celalalt capat al comunicarii - seful. Din punctul de vedere al acestuia, se pare ca felul in care ii este prezentata o anumita idee este crucial pentru acceptarea sau respingerea acesteia.
Daca seful tau este inginer sau contabil ca specializare, atunci o pagina plina de numere care sa-ti justifice planul, s-ar putea sa fie exact lucrul de care vei avea nevoie. Daca seful tau este atras mai mult de partea grafica a unui raport, atunci iti va trebui o modalitate de a-ti expune ideea in imagini. Unii sefi s-ar putea sa prefere propunerile in scris, iar altii vor prefera sa stati fata in fata si sa discutati.
Implica-ti seful
Este foarte important sa construiesti o apreciere pentru activitatea pe care o desfasori prin crearea de oportunitati de participare la diverse programe organizatorice. Daca seful tau nu iti cunoaste indeaproape activitatea, exista mari sanse ca acesta sa nu aiba incredere sau sa nu se lase chiar atat de usor convins de ideile pe care i le vei propune.
Pastrand comunicarea in permanenta cu acesta si facand din cand in cand cate un raport in ceea ce priveste activitatea ta zilnica, te va ajuta nu numai sa castigi mai multa credibilitate in fata sefului, dar te va ajuta sa treci cu usurinta si peste perioadele de restriste ale companiei - de exemplu, cand aceasta este nevoita sa reduca din personal.
Incearca ceva mai mult!
Daca toate strategiile tale de prezentare vor esua si va deveni mult mai important ca ideea ta sa fie pusa in practica decat sa castigi credibilitate pentru aceasta, iata un principiu neobisnuit care te-ar putea ajuta: lasa copilul pe care l-ai zamislit sa castige glorie!
Este genul de situatie in care "nu poti vedea padurea din cauza copacilor". Trebuie sa privesti situatia companiei in perspectiva si sa-ti pui in aplicare o mica parte din plan pentru a demonstra ca acesta functioneaza.
Indiferent de numarul anilor pe care i-ai petrecut facand acelasi si acelasi lucru pentru compania la care lucrezi, niciodata nu este prea tarziu sa-ti ridici privirea deasupra activitatilor de rutina si sa-ti faci cunoscuta viziunea proaspata despre ceea ce se intampla in jurul tau. Se spune ca ideile cele mai nebunesti sunt si cele mai bune - astfel ca, nu le lasa sa moara in sertar!
Daca seful tau este inginer sau contabil ca specializare, atunci o pagina plina de numere care sa-ti justifice planul, s-ar putea sa fie exact lucrul de care vei avea nevoie. Daca seful tau este atras mai mult de partea grafica a unui raport, atunci iti va trebui o modalitate de a-ti expune ideea in imagini. Unii sefi s-ar putea sa prefere propunerile in scris, iar altii vor prefera sa stati fata in fata si sa discutati.
Implica-ti seful
Este foarte important sa construiesti o apreciere pentru activitatea pe care o desfasori prin crearea de oportunitati de participare la diverse programe organizatorice. Daca seful tau nu iti cunoaste indeaproape activitatea, exista mari sanse ca acesta sa nu aiba incredere sau sa nu se lase chiar atat de usor convins de ideile pe care i le vei propune.
Pastrand comunicarea in permanenta cu acesta si facand din cand in cand cate un raport in ceea ce priveste activitatea ta zilnica, te va ajuta nu numai sa castigi mai multa credibilitate in fata sefului, dar te va ajuta sa treci cu usurinta si peste perioadele de restriste ale companiei - de exemplu, cand aceasta este nevoita sa reduca din personal.
Incearca ceva mai mult!
Daca toate strategiile tale de prezentare vor esua si va deveni mult mai important ca ideea ta sa fie pusa in practica decat sa castigi credibilitate pentru aceasta, iata un principiu neobisnuit care te-ar putea ajuta: lasa copilul pe care l-ai zamislit sa castige glorie!
Este genul de situatie in care "nu poti vedea padurea din cauza copacilor". Trebuie sa privesti situatia companiei in perspectiva si sa-ti pui in aplicare o mica parte din plan pentru a demonstra ca acesta functioneaza.
Indiferent de numarul anilor pe care i-ai petrecut facand acelasi si acelasi lucru pentru compania la care lucrezi, niciodata nu este prea tarziu sa-ti ridici privirea deasupra activitatilor de rutina si sa-ti faci cunoscuta viziunea proaspata despre ceea ce se intampla in jurul tau. Se spune ca ideile cele mai nebunesti sunt si cele mai bune - astfel ca, nu le lasa sa moara in sertar!