„Mărul în bulă sau bula în măr“, dilemă rezolvată
Casă şi familie · Acasa / 22.05.2013

Am primit la redacţie, săptămâna trecută, o cutie în care se aflau un măr, o bulă de aer şi mesajul „Mărul în bulă sau bula în măr“. Era o dilemă care trebuia rezolvată.

Am primit la redacţie, săptămâna trecută, o cutie în care se aflau un măr, o bulă de aer şi mesajul „Mărul în bulă sau bula în măr“. Era o dilemă care trebuia rezolvată.

În weekend, la televizor am văzut o reclamă şi aşa am aflat de unde venise coletul, iar astăzi am primit şi comunicatul de presă. Tymbark Maspex România a lansat o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy, băutura  răcoritoare  carbonatată aflată de un an în portofoliul companiei.

Campania se va desfăşura pe o perioadă de trei luni, beneficiind de promovare pe TV, radio şi online. Pentru mediul online, organizatorii au pregătit multe surprize consumatorilor, constând în aplicaţii provocatoare şi premii consistente.



„Suntem convinşi că publicul nostru va şti să aprecieze această campanie de promovare pe care am gândit-o orientându-ne după temperamentul lor: vesel, dinamic, plin de viață. Însă nu ne-am inspirat numai de la ei ci chiar și de la produsul însuși care îți dă o stare de bună-dispoziție prin îmbinarea desăvârșită dintre gustul pregnant de fructe și bule“, a spus Mihaela Burtoi, Director de Marketing, Tymbark Maspex România.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro