Culorile imaginației vin de la savana
Divertisment · Evenimente / 24.08.2015

Culorile savana revin în lumina reflectoarelor cu o campanie inedită. savana împreună cu Andi Vasluianu și meșterul Bombi creează poveşti despre culoare în jurul emoțiilor şi trăirilor noastre. savana revine astfel la esența brandului, culoarea.

Cei doi ambasadori, ucenicul Andi Vasluianu și maestrul Bombi sunt deliciul ultimelor spoturi (1 și 2) și redau noul mesaj „savana poartă culorile imaginației noastre” cu umor fin, asa cum au facut-o de fiecare dată. Pentru noua campanie din 2015, savana a ieșit din clasicul interior cu pereti colorați tocmai afară, în mijlocul naturii pornind de la insight-ul că orice culoare este cel mai ușor identificată cu elemente naturale. De la alb, la culori pale şi din ce în ce mai intense, culorile savana îți stimulează imaginația având puterea de a crea imagini atât de vii, încât acestea par de-a dreptul reale.


Mai mult, savana vorbește în culori și în mediul online, pe care l-a abordat cu creativitate pe unele dintre cele mai importante site-uri de știri și filme din România. Cele două proiecte online dedicate au atras atenția în mod deosebit consumatorilor care se uită puțin la TV, prin adaptarea mesajului savana la conținutul site-urilor.

Unul dintre bannerele campaniei a devenit rapid viral pe Facebook și a transformat mesajul culorilor ultrarezistente de la savana într-unul memorabil. savana s-a integrat și în povestea a peste a 30 de filme cu mesaje dedicate și bannere care au adus zâmbetul pe buze, întipărind în mintea cititorilor beneficiile vopselei savana.


„savana a înţeles cât de personală este culoarea şi cum fiecare dintre noi ne raportăm diferit la ea în funcție de imaginația proprie. Astfel, savana poartă culorile imaginației noastre este noul mesaj al mărcii, dedicat culorii şi fiecărui consumator în parte. Campaniile savana sunt memorabile prin poveste și au contribuit la poziționarea mărcii ca vopseaua preferată a românilor și la crearea de asocieri puternice care dau valoare brandului. Campania din 2015 are în centru două spoturi creative, dar și două campanii de targeting si retargeting în online care au adus gama variată de culori savana atât în atenția publicului clasic de la TV, cât și în ochii publicului mai nonconformist de pe net.”
, declară Cristina Avram – Marketing Manager Consumer Fabryo Corporation.

Mai mult, savana a înțeles cât de importantă este culoarea în viața consumatorilor. Pentru a răspunde acestor nevoi a lansat site-ul savanaculoare.ro vizitat de sute de mii de oameni anual pentru a se inspira în a-și decora locuințele.

savana este prima marcă asociată de către consumatori cu gama cea mai variată de culori și culori rezistente în timp. Asocierea s-a consolidat de-a lungul anilor, prin campanii consistente dedicate culorii și prin opțiunile de colorare oferite consumatorilor: mașini de colorare automate dar și pigmenți manuali de colorare. Totodată, începând cu anul 2015, compania Fabryo Corporation care deține marca savana, a lansat primul sistem universal de colorare din piață, kolorator, ce folosește tehnologia Rezistens și asigură culorilor savana o rezistență superioară în timp prin selectia celor mai performanți pigmenți de colorare.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro