Luna martie este una specială pentru vizitatoarele Militari Shopping: în prima săptămână doamnele și domnișoarele sunt invitate la răsfăț în grădina din galeria centrului comercial, apoi pot participa la o tombolă adresată în exclusivitate sexului frumos, cu premii pe măsură. În plus, printr-o donație modică, toți vizitatorii centrului pot contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor, susținând activitatea Centrului FILIA.
În perioada 1 - 8 martie, își deschide porțile “Grădina cu răsfăț”, un spațiu de relaxare în care doamnele și domnișoarele se vor bucura de servicii gratuite de make-up, manichiură, coafor, precum și cocktail-uri din partea casei.
Accesul în Gradină se realizează în fiecare zi, în intervalul 12:00 - 20:00, în baza unei invitații ce poate fi obținută de la standul info al galeriei, prin achiziționarea unui card Militari Shopping.
Cardul este o modalitate elegantă de a oferi un cadou la alegerea destinatarului, putând fi utilizat în toate magazinele din Militari Shopping, pentru orice cumpărături. Cardul este susținut de MasterCard și nu presupune nicio taxă ori preluarea de informații personale.
Astfel, în luna martie, domnii sunt invitați să ofere femeilor din viața lor cadoul ideal: un card de cumpărături Militari Shopping, ce vine la pachet cu invitația în “Grădina cu răsfăț” și șansa de a câștiga peste 50 de premii la tombola.
In intervalul 8 - 31 martie toti vizitatorii centrului comercial vor avea ocazia sa participe la o tombolă specială. Extragerea din 1 aprilie le poate aduce norocoșilor câștigatori premii din partea partenerilor, precum și marele premiu dedicat în exclusivitate femeilor: o zi de răsfăț alături de 2 prietene, la cel mai mare spa din România, cu servicii all inclusive și tratament VIP.
Tot în această perioadă, vizitatorii Militari Shopping sunt invitați să susțină prin donații campania caritabilă de protecție a femeilor. Vor primi în schimb calendarul realizat în colaborare cu fotograful Cristian Șuțu, Foto Union, prezentând 12 vedete din România și mesajul lor pentru femei.
Calendarul “Portret de femeie” face parte din campania de sprijinire a Centrului FILIA, care își dedică activitatea prevenirii și combaterii violenței împotriva femeilor. Astfel, fondurile strânse în urma vânzării calendarelor vor fi utilizate pentru susținerea victimelor violenței domestice din țară, prin diverse acțiuni: emiterea certificatelor medico-legale, transport, consiliere și reprezentare în instanță.
Mai multe detalii pe site și pagina de Facebook.
Centrul comercial Militari Shopping, situat în sectorul 6 al capitalei, Bd. Iuliu Maniu, nr 546-560, a fost deschis oficial în anul 2009, fiind gândit ca un spaţiu perfect pentru shopping în familie, adaptat nevoilor şi preferinţelor românilor. În scurt timp a devenit un centru de interes pentru clienții din întrega capitală, dar şi din localitățile din vestul Bucureştiului. Dezvoltat pe un teren de peste 200.000 mp, centrul comercial dispune de o suprafaţă închiriabilă de 56.625 mp, de 2.500 locuri de parcare, peste 60 de magazine și restaurante şi oferă clienților WiFi gratuit.
Militari Shopping a fost dezvoltat şi se afla in proprietatea companiei Atrium European Real Estate Limited, listată la bursele din Viena şi Amsterdam, al cărei acționar majoritar este grupul de investitori israelieni Gazit Globe. Atrium deține 82 de proprietăţi imobiliare de retail din Europa Centrală şi de Est, cu o suprafață totală închiriabilă de 1,2 milioane de mp și o valoare totală pe piaţă de aproximativ 2,7 miliarde de Euro.
La finele anului 2016, mixul de chiriași din Militari Shopping cuprindea cei mai importanți operatori de retail prezenți în România, printre care: Auchan, Decathlon, H&M, Praktiker, C&A, Reserved, Koton, World Class, LC Waikiki, Humanic, Deichmann, Takko, Bebe Supermarket, Maxi Pet, Hervis, Jysk, KFC Drive Thru etc.