UPC introduce o nouã premierã pe piaţa de telecom: personalizarea totalã a pachetelor de servicii – peste 1.000 de combinaţii posibile
Divertisment · Evenimente / 09.09.2014

Portofoliul UPC a fost regândit ĩn totalitate pe baza nevoilor şi dorinţelor clienţilor, ĩn urma rezultatelor unui studiu de piaţã

UPC România anunţã astãzi lansarea noului portofoliu, care introduce o premierã pe piaţa localã de servicii telecom – posibilitatea de personalizare a pachetelor. Printre vedetele noului portofoliu se numarã internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar şi noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix şi mobil.

Noul portofoliu are la bazã conceptul personalizãrii pachetelor ĩn funcţie de dorinţele şi nevoile specifice ale clienţilor. Ĩn acest an, UPC a desfãşurat un amplu studiu de piaţã, pentru a afla care sunt nevoile actuale ale consumatorilor şi dorinţele lor ĩn materie de servicii telecom, iar dorinţa de a-şi putea configura pachetul ĩn funcţie de necesitãţi a fost unanim manifestatã de participanţii la studiu. Principalii piloni ai noului portofoliu sunt conectivitatea şi divertismentul, pe care fiecare client le poate configura ĩn pachetul ideal de la UPC.


Internet

Pe segmentul internet, UPC anunţã lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil ĩn 8 oraşe - Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Alba Iulia. De acum clienţii pot opta pentru oferte cu viteze ĩncepând de la 60Mbps şi pânã la 500Mbps. Detalii despre Fiber Power 500 Mbps sunt disponibile aici.

Televiziune

Ĩn ceea ce priveşte zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Aceastã nouã opţiune include toate canalele pentru copii şi posturile documentare. Odatã cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodatã, UPC anunţã ĩnlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optim ĩn format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale ĩn format standard şi 10 canale ĩn format HD, ce pot fi receptionate fãrã un echipament de decodare (mediabox).


Telefonie

Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile ĩn portofoliul UPC, ele oferind clienţilor convorbiri nelimitate ĩn reţelele fixe şi ĩn reţelele fixe şi mobile, naţional şi cãtre destinaţii din Europa.

Noul portofoliu prevede şi existenţa unor pachete predefinite, pe care clienţii şi le pot personaliza aşa cum doresc. Detalii despre aceste noi pachete sunt disponibile pe www.upc.ro.

Campania de promovare a noului portofoliu ĩi are ca protagonişti pe membrii familiei Chivu – Cristian, Adelina şi cele douã fetiţe, Natalia şi Anastasia. Sub sloganul “Viaţa cu trei fete”, campania ATL, PR şi online va arãta cum viaţa de familie devine şi mai frumoasã atunci când fiecare dintre membrii ei ĩşi poate personaliza timpul petrecut acasã, cu ajutorul serviciilor UPC.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro