Mall Promenada pornește în căutarea clientului ideal și îl răsplătește cu o primă de cumpărături
Divertisment · Stiri / 25.09.2015

Mall Promenada își completează prezența online prin lansarea contului de LinkedIn și desfășoară, cu această ocazie, o campanie de recrutare a clientului ideal. Campania este dedicată iubitorilor de shopping și modă, iar cei care aplică la job-ul de client ideal intră în cursa pentru un premiu de 1500 de lei.

În perioada 23 septembrie – 11 octombrie, utilizatorii LinkedIn au ocazia de a aplica pentru un job inedit – clientul   ideal Promenada. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească un set unic de condiții: este pasionat de shopping, este la curent cu noutățile în modă și prinde întotdeauna cele mai bune oferte.

Pentru a se înscrie, utilizatorii de LinkedIn trebuie să își creeze un cont pe site-ul promenada.ro și să completeze formularul de concurs din pagina dedicată. Interviul constă într-un set de întrebări, iar cel care va demonstra că are toate calitățile unui client ideal va câștiga vouchere în valoare de 1500 de lei pentru cumpărături în centrul comercial din nordul Capitalei. Regulamentul oficial al campaniei este disponibil pe promenada.ro.

Publicul din mediul corporatist reprezintă o mare parte a clienților centrului comercial, prin poziționarea Mall Promenada în zona de birouri a Capitalei. Pagina le va oferi utilizatorilor platformei noutăți despre business-ul și oportunitățile profesionale ale Mall Promenada, precum și informații utile și surse de inspirație legate de lifestyle și cele mai noi tendințe în moda office.

„Lansarea paginii de LinkedIn a fost un pas firesc pentru dezvoltarea platformei de comunicare a Mall Promenada. Astfel, ne completăm prezența online, apropiindu-ne și mai mult de publicul din mediul corporate care ne trece pragul în fiecare zi.”
a declarat Sebastian Mahu, center manager Mall Promenada.  
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro