Selena Gomez a lansat o linie vestimentară în colaborare cu Adidas
Cântăreaţa a lansat o linie vestimentară în colaborare cu brandul Adidas Neo, care va include diverse articole din gamele streatwear şi sportswear.
Linia vestimentară se numeşte "Endless Summer" şi este promovată printr-o campanie online a cărei protagonistă este chiar Selena Gomez, informează site-ul contactmusic.com, citat de Mediafax."Sunt încântată de această colecţie, care este foarte strălucitoare, iar acest aspect ilustrează foarte bine perioada actuală din viaţa mea. Bine aţi venit în minunata mea lume strălucitoare!", a declarat vedeta americană.
Colecţia include mai multe tipuri de colanţi cu model, tricouri cu imprimeuri florale şi salopete.
Născută în Dallas, Selena Gomez a început să joace în filme de la vârsta de 7 ani şi a primit primul său rol major în 2003, în "Spy Kids 3-D: Game Over". A devenit cunoscută interpretând-o pe vrăjitoarea Alex Russo în producţia Disney "Wizards of Waverly Place", care a fost lansată în 2007, iar, în 2009, a câştigat un premiu Emmy, notează Mediafax.
În 2011, Selena Gomez şi-a lansat cel de-al treilea album, "When The Sun Comes Down", după ce, în 2010, cucerise fanii din toată lumea cu "A Year Without Rain", un follow-up al materialului ei discografic de debut, "Kiss & Tell". "A Year Without Rain", recompensat cu aur de Hollywood Records, i-a prezentat pe Selena şi formaţia ei, The Scene, într-o cu totul altă lumină. Albumele sale s-au vândut în 2,8 milioane de copii, iar single-urile ei în 18,1 milioane de copii pe plan mondial.
Vedeta americană a colaborat de-a lungul anilor cu numeroase fundaţii de caritate, inclusiv cu UNICEF. Şi-a înfiinţat propria companie de producţie, July Moon Productions, în anul 2008, iar, în toamna anului 2010, şi-a lansat propria linie vestimentară, "Dream Out Loud", în colaborare cu lanţul de magazine Kmart, care include diverse articole realizate din materiale ecologice şi reciclabile. În 2011, artista şi-a lansat şi propriul parfum, care îi poartă numele.
Foto: Hepta