Sun Plaza lansează revista Sun Time
Sun Plaza, mall-ul dominant din sudul Bucurestiului, anunţă lansarea revistei Sun Time, publicaţie gratuită destinată clienţilor săi şi tuturor celor care vor să-şi folosească la maximum timpul liber, resursele şi atuurile.
Sun Plaza, mall-ul dominant din sudul Bucurestiului, anunţă lansarea revistei Sun Time, publicaţie gratuită destinată clienţilor săi şi tuturor celor care vor să-şi folosească la maximum timpul liber, resursele şi atuurile.Sun Time este o revistă plină de culoare şi de energie, care abordează într-un mod propriu subiecte ce reflectă oferta Sun Plaza în privinţa shopping-ului de fashion şi beauty, a divertismentului şi relaxării. În paginile revistei se regăsesc articole, interviuri, pictoriale, informaţii despre fashion, beauty, deco, timp liber, produse pentru copii, servicii şi multe altele.
„Ne-am propus ca Sun Time să scoată oamenii din casă, să-i smulgă din faţa televizoarelor şi să-i aducă în spaţiul public, să interacţioneze şi să se bucure de ceea ce au. Sun Time va fi vocea şi busola care să ne orienteze pentru a regăsi solidaritatea, interesele şi pasiunile comune în compania prietenilor şi a familiei”, a declarat Michael Richard, Director General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.
„Revistele sunt unul dintre cele mai versatile mijloace de comunicare. Depinde de cât de dispuşi sunt oamenii care le fac să se ia în serios, în sensul în care să-şi asume că ceea ce fac îi reprezintă. Sun Time are viaţă şi energie, se simte că în spatele fiecărui text, infografic, element grafic şi a fiecărei imagini există o poveste, o intenţie, o polemică, o judecată, o opţiune. Nu este un produs rece şi livrat robotic, ci începutul unei conversaţii între prieteni
Revista are 100 de pagini, format A4, şi apare trimestrial într-un tiraj de 25.000 de exemplare. Sun Time se va distribui gratuit atât în Sun Plaza, cât şi în cafenele, centre de afaceri, restaurante, saloane de frumuseţe etc.
Sun Time este o iniţiativă a EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza, şi este realizată grafic şi editorial de agenţia Re:ply, compania romanească de publishing cu cea mai îndelungată şi bogată experienţă de pe piaţa locală în crearea de concepte originale pentru ziare, reviste şi publicaţii pentru companii. Echipa Re:ply este coordonată de Iulian Puiu, Director artistic, şi Diana Căpăţînă, Director editorial. Din partea Sun Plaza, echipa care contribuie la realizarea revistei este formată din Michael Richard, Director General EMCT, Cristina Iordan, Head of Marketing & Communication, şi Monica Mezei, Coordonator de proiect.