TONY BENNETT ȘI LADY GAGA INTERPRETEAZĂ MELODIA „IT DON’T MEAN A THING” ÎN CADRUL CAMPANIEI H&M DE SĂRBĂTORI
Divertisment · Stiri / 30.10.2014

În iarna aceasta, H&M celebrează perioada sărbătorilor printr-o campanie spectaculoasă și o colecție festivă. Protagoniștii campaniei sunt superstarurile Tony Bennett și Lady Gaga, care vor cânta piesa It Don’t Mean A Thing, de pe noul lor album de succes, Cheek to Cheek. Spotul publicitar va fi prezentat în premieră pe site-ul hm.com, în data de 25 noiembrie.

„Ne-am inspirat din fastul, strălucirea și opulența epocii big band-urilor din anii ‘40”, a declarat Johan Renck, regizorul spotului publicitar. Atmosfera redată este una de sărbătoare, impregnată de un puternic simț al modei și, totodată, de umor. Este fascinantă, neobișnuită, exuberantă, îndrăzneață și, în același timp, surprinzătoare.”

Campania descoperă o aventură emoționantă și totodată amuzantă, în care o familie formată din supermodele H&M, copii și chiar și un câine, celebrează momentele de dăruire și apropiere, specifice Crăciunului. Predomină o atmosferă plină de fast şi strălucire, evidențiată de  rochiile roșii vaporoase, de fustele și topurile sclipitoare. Tricotajele sunt un must-have al sezonului festiv, la fel ca și puloverul supradimensionat comod purtat de Lady Gaga în campania de promovare.


În cazul ținutelor masculine, spiritul festiv este transpus prin jocuri de articole vestimentare cadrilate, în special prin sacouri elegante în carouri, care arată foarte bine în combinație cu puloverele specifice Crăciunului. Și copiii intră în atmosfera veselă a sărbătorilor de iarnă, printr-o serie de piese vestimentare cu imprimeuri și decorațiuni de sezon, precum și cu articole cadrilate și pulovere simpatice, toate acestea pentru un look elegant și  totodată festiv.

„Ador atmosfera de sărbătoare a acestui sezon  la H&M”
, a declarat Ann-Sofie Johansson, Șefa Departamentului de Design de la H&M. „Rochiile pentru femei strălucesc  printr-o reinterpretare a roșului tradițional, bărbații au un look festiv prin diferitele articole cadrilate, iar copiii, prin varietatea de imprimeuri amuzante.”

Pe toată durata sezonului de sărbători, H&M va strânge fonduri pentru CARE, o organizație umanitară care luptă împotriva sărăciei la nivel mondial, sprijinind femeile defavorizate. Astfel, H&M va comercializa un set special de etichete pentru cadouri în fiecare dintre magazinele sale. Pentru fiecare pachet vândut, H&M Conscious Foundation va dona organizației CARE dublul prețului său de vânzare.


Pentru mai multe informații despre CARE, vă rugăm să vizitați: www.care-international.org. Pentru a afla mai multe despre H&M Conscious Foundation, vă rugăm să vizitați site-ul hm.com.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro