3. Nu aloca mult timp sarcinilor neimportante

În corelaţie cu punctul anterior, este esenţial să înveţi care este importanţa fiecărui task pe care îl ai de îndeplinit peste zi şi să îi aloci un interval de realizare adecvat. Dacă jobul tău presupune, spre exemplu, să scrii 20 de e-mailuri zilnic, să răspunzi celor primite etc., asigură-te că nu le aloci mai mult timp decât este necesar. Bifează acest tip de task-uri rapid, făcându-le loc celor majore, şi vei reuşi să devii mult mai eficientă.


4. Vino cu o oră mai devreme sau lucrează şi de acasă

Prelungirea programului de lucru cu încă o ora ţi se pare de neacceptat? Ei bine, ai putea să testezi şi această variantă pentru a vedea dacă nu cumva îţi prieşte lucrul în linişte (înainte de sosirea colegilor tăi sau în intimitatea căminului) şi te ajută să te concentrezi mai bine pentru a-ţi îndeplini îndatoririle de serviciu în timp util.

Fiindcă dimineaţa capacitatea ta de concentrare şi atenţie are tendinţa să atingă punctul maxim, profită de energia primelor ore ale zilei pentru a face atunci cât de multe poţi - chiar dacă asta înseamnă să te trezeşti cu o oră mai devreme. În doar 2 săptămâni, vei remarca îmbunătăţiri considerabile, în aşa măsură încât statul la birou după orele de lucru va deveni amintire!
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro