Diva fără pretenţii: Ce se întâmplă când Mariah Carey se cazează într-un hotel ieftin
Cântăreaţa cunoscută pentru pretenţiile ei costisitoare se cazează într-un hostel în care o cameră costă 40 de dolari pe noapte. E doar o reclamă, dar una amuzantă.
Apetitul ei excesiv pentru lux şi pentru cheltuieli exorbitante este de notorietate, aşa că şansele de a o întâlni într-un hotel foarte ieftin sunt la fel de mari cu cele de a da nas în nas cu Victoria Beckham în lift, la mall. În 2005, Mariah Carey a refuzat să intre în hotelul Beglioni din Londra până când i se întinde un covor roşu în faţa uşilor, alături de un şir de lumănări albe. Diva americană are pretenţii greu de atins care l-au speriat până şi pe miliardarul australian James Packer. Şi totuşi se mai întâmplă şi minuni.
O înregistrare video amuzantă o arată pe Mariah Carey renunţând la standardele ei înalte pentru a se caza într-un hostel din Barcelona în care o cameră costă doar 40 de dolari pe noapte. Să ne înţelegem: e doar un clip publicitar, dar este unul amuzant şi bine făcut, iar ideea echipei de creaţie a fost perfect concepută şi executată - beneficiarii campaniei, cei de la reţeaua Hostelworld, se pot felicita pentru alegerea lor.
Clipul o prezintă pe vedeta care locuieşte într-o proprietate pentru care plăteşte 35.000 de dolari pe lună sosind la hostelul Casa Cracia, care oferă camere private, WiFi gratuit, cafea gratis 24 de ore şi un cocktail bar. Când îşi dă seama că nu se află într-un hotel de cinci stele, aşa cum este obişnuită, Mariah se enervează şi îşi pune asistenţii să rezolve problema. Angajaţii stresaţi o conduc spre camera rezervată din greşeală pe numele său, iar când dă în lift peste un bărbat semi-dezbrăcat care se spală pe dinţi, ideea de a rămâne în clădirea în care avea programată o întâlnire nu pare deloc bună. Dar deznodământul ia altă turnură - clipul merită văzut.
"Spre surpriza mea şi a tuturor, hostelul a fost fabulos! Era supercurat, modern şi spaţios. Aş spune că merită să stai la hostel, poate fi o şansă mare pentru toţi călătorii din lume să staţi acolo", a declarat Mariah Carey, promovând hostelul pentru care a filmat.
Scenariul clipului este la ani-lumină distanţă de realitatea în care trăieşte vedeta, iar asta se poate vedea cel mai bine în reality show-ul difuzat în decembrie 2016 de reţeaua americană de televiziune E!, notează
Daily Mail. "Mariah’s World" a prezentat atunci despărţirea artistei de miliardarul australian James Packer, dar şi stilul ei de viaţă extravagant. Oriunde călătoreşte în lume, solista insistă să aibă în camera de hotel care o va găzdui un media player digital Apple TV, ca să poată viziona ce doreşte până adoarme.
O înregistrare video amuzantă o arată pe Mariah Carey renunţând la standardele ei înalte pentru a se caza într-un hostel din Barcelona în care o cameră costă doar 40 de dolari pe noapte. Să ne înţelegem: e doar un clip publicitar, dar este unul amuzant şi bine făcut, iar ideea echipei de creaţie a fost perfect concepută şi executată - beneficiarii campaniei, cei de la reţeaua Hostelworld, se pot felicita pentru alegerea lor.
Clipul o prezintă pe vedeta care locuieşte într-o proprietate pentru care plăteşte 35.000 de dolari pe lună sosind la hostelul Casa Cracia, care oferă camere private, WiFi gratuit, cafea gratis 24 de ore şi un cocktail bar. Când îşi dă seama că nu se află într-un hotel de cinci stele, aşa cum este obişnuită, Mariah se enervează şi îşi pune asistenţii să rezolve problema. Angajaţii stresaţi o conduc spre camera rezervată din greşeală pe numele său, iar când dă în lift peste un bărbat semi-dezbrăcat care se spală pe dinţi, ideea de a rămâne în clădirea în care avea programată o întâlnire nu pare deloc bună. Dar deznodământul ia altă turnură - clipul merită văzut.
"Spre surpriza mea şi a tuturor, hostelul a fost fabulos! Era supercurat, modern şi spaţios. Aş spune că merită să stai la hostel, poate fi o şansă mare pentru toţi călătorii din lume să staţi acolo", a declarat Mariah Carey, promovând hostelul pentru care a filmat.
Scenariul clipului este la ani-lumină distanţă de realitatea în care trăieşte vedeta, iar asta se poate vedea cel mai bine în reality show-ul difuzat în decembrie 2016 de reţeaua americană de televiziune E!, notează