Gwyneth Paltrow a cam de bucluc. Vedeta e acuzată că promovează pseudoştiinţa cu platforma sa lifestyle, Goop
Nu este prima oară când Goop provoacă o constroversă. În ianuarie, compania actriţei a lansat un ou de jad (piatră semiprețioasă compusă din silicat natural de aluminiu, calciu și magneziu, de culoare albă-verzuie până la verde închis, cu luciu sticlos), un obiect de mărimea unei mingi de golf care, introdus în vagin, le-ar fi stimulat libidoul şi le-ar fi întărit sănătatea, notează site-ul citat. Evident, produsul n-a avut succes.
Actrița americană Gwyneth Paltrow a anunțat pe Twitter lansarea în septembrie a unei reviste trimestriale numită Goop, la fel ca site-ul pe care l-a creat în 2008. Revista face parte dintr-un parteneriat cu editura Condé Nast, care va colabora și cu site-ul goop.
Anna Wintour, redactorul șef al revistei Vogue și director artistic al Condé Nast, s-a implicat personal în acest proiect. "Știu de mult că Gwyneth are gusturi minunate și viziune, dar cu Goop ea a construit ceva remarcabil, o rescriere modernă a modului în care trăim astăzi", a declarat Anna Wintour, citată în comunicat.
Gwyneth Paltrow a creatGoop ca un concept, un site care le oferă internauților sfaturi culinare, în materie de sănătate, călătorie și frumusețe. Goop este de asemenea o marcă pentru haine, produse de înfrumusețare și parfumuri, toate vândute pe site.
În 2014, site-ul de lifestyle creat de actriţa americană a înregistrat datorii de peste 1,6 milioane de dolari. Vedeta americană în vârstă de 44 de ani, câștigătoarea unui Oscar pentru cea mai bună actriță în 1999 pentru "Shakespeare in Love", a depus la Fisc "un bilanţ contabil abreviat" pe anul 2013 al companiei ei de lifestyle, însă, potrivit site-ului RadarOnline.com, valoarea activelor site-ului Goop a scăzut de la 848.226 de dolari, în 2012, la 752.210 dolari, în 2013.
În 2014, compania care şi-a mutat sediul general de la Londra la Los Angeles a trecut printr-o modificare majoră a personajului angajat şi a managerilor. Astfel, Lisa Gersh, fostul director executiv al companiei Martha Stewart Living, l-a înlocuit în funcţia de CEO pe Sebastian Bishop, iar Preete Janda, directorul financiar al site-ului, şi-a părăsit în luna iulie funcţia pe care a ocupat-o vreme de un an.
RadarOnline a anunţat în aprilie că Gwyneth Paltrow a obţinut un împrumut, fără dobândă, luat din activele site-ului Goop.
Potrivit presei internaţionale, situaţia site-ului de lifestyle nu este chiar una disperată, întrucât Gwyneth Paltrow este una dintre cel mai bine plătite actriţe de la Hollywood, iar filmele în care a jucat au generat de-a lungul anilor încasări totale de peste 3,9 miliarde de dolari.
Totodată, conform revistei Business Week, site-ul Goop are peste 15.000 de abonaţi.
Gwyneth Paltrow este totodată o scriitoare apreciată în Statele Unite, iar cea mai recentă carte a ei, un volum de reţete culinare, "It's All Good", a avut mare succes, după ce a ajuns pe primul loc în lista de bestselleruri publicată de New York Times.
Foto: Hepta
Nu este prima oară când Goop provoacă o constroversă. În ianuarie, compania actriţei a lansat un ou de jad (piatră semiprețioasă compusă din silicat natural de aluminiu, calciu și magneziu, de culoare albă-verzuie până la verde închis, cu luciu sticlos), un obiect de mărimea unei mingi de golf care, introdus în vagin, le-ar fi stimulat libidoul şi le-ar fi întărit sănătatea, notează site-ul citat. Evident, produsul n-a avut succes.
Actrița americană Gwyneth Paltrow a anunțat pe Twitter lansarea în septembrie a unei reviste trimestriale numită Goop, la fel ca site-ul pe care l-a creat în 2008. Revista face parte dintr-un parteneriat cu editura Condé Nast, care va colabora și cu site-ul goop.
Anna Wintour, redactorul șef al revistei Vogue și director artistic al Condé Nast, s-a implicat personal în acest proiect. "Știu de mult că Gwyneth are gusturi minunate și viziune, dar cu Goop ea a construit ceva remarcabil, o rescriere modernă a modului în care trăim astăzi", a declarat Anna Wintour, citată în comunicat.
Gwyneth Paltrow a creatGoop ca un concept, un site care le oferă internauților sfaturi culinare, în materie de sănătate, călătorie și frumusețe. Goop este de asemenea o marcă pentru haine, produse de înfrumusețare și parfumuri, toate vândute pe site.
În 2014, site-ul de lifestyle creat de actriţa americană a înregistrat datorii de peste 1,6 milioane de dolari. Vedeta americană în vârstă de 44 de ani, câștigătoarea unui Oscar pentru cea mai bună actriță în 1999 pentru "Shakespeare in Love", a depus la Fisc "un bilanţ contabil abreviat" pe anul 2013 al companiei ei de lifestyle, însă, potrivit site-ului RadarOnline.com, valoarea activelor site-ului Goop a scăzut de la 848.226 de dolari, în 2012, la 752.210 dolari, în 2013.
În 2014, compania care şi-a mutat sediul general de la Londra la Los Angeles a trecut printr-o modificare majoră a personajului angajat şi a managerilor. Astfel, Lisa Gersh, fostul director executiv al companiei Martha Stewart Living, l-a înlocuit în funcţia de CEO pe Sebastian Bishop, iar Preete Janda, directorul financiar al site-ului, şi-a părăsit în luna iulie funcţia pe care a ocupat-o vreme de un an.
RadarOnline a anunţat în aprilie că Gwyneth Paltrow a obţinut un împrumut, fără dobândă, luat din activele site-ului Goop.
Potrivit presei internaţionale, situaţia site-ului de lifestyle nu este chiar una disperată, întrucât Gwyneth Paltrow este una dintre cel mai bine plătite actriţe de la Hollywood, iar filmele în care a jucat au generat de-a lungul anilor încasări totale de peste 3,9 miliarde de dolari.
Totodată, conform revistei Business Week, site-ul Goop are peste 15.000 de abonaţi.
Gwyneth Paltrow este totodată o scriitoare apreciată în Statele Unite, iar cea mai recentă carte a ei, un volum de reţete culinare, "It's All Good", a avut mare succes, după ce a ajuns pe primul loc în lista de bestselleruri publicată de New York Times.
Foto: Hepta