Vedeta își menține sănătatea tenului cu tehnologii foarte noi și scumpe, dar și cu metode simple
Serul folosit de soții Beckham are un preț pe care doar starurile și-l pot permite, menționează ziarul citat: o sticluță de 25 de mililitri costă 230 de lire sterline (290 de euro). Dar ei își pot permite orice, nu-i așa? În fond, obrazul subțire cu multe lire se ține...

Victoria Beckham nu apelează însă doar la tehnologii scumpe pentru a se menține frumoasă. Ea a povestit că aplică și câteva metode simple care țin de un stil sănătos de viață: bea multă apă, se odihnește cât de mult poate, deși nu prea poate, întrucât în casa ei e tot timpul agitație, cu un soț activ, David, și patru copii - Brooklyn (15 ani), Romeo (12 ani), Cruz (9 ani) și Harper (3 ani). "Cred că e foarte important să bei multă apă și să dormi cât mai mult posibil. Dar când ai patru copii, asta e mai ușor de spus decât de făcut", a mărturisit vedeta.


Designerul în vârstă de 40 de ani, care s-a asociat recent cu Nails Inc. pentru a crea o gamă nouă de lac de unghii, mai spune că o dietă sănătoasă e la fel de importantă pentru piele ca și pentru menținerea în greutate și într-o formă optimă. "Eu mănânc foarte sănătos. Mult pește, multe legume și multe fructe. Fac și exerciții des, de șase sau de șapte ori pe săptămână", a adăugat ea.

Victoria Beckham a devenit una dintre cele mai importante femei din industria modei. Ea s-a clasat pe locul întâi în topul celor mai buni 100 de antreprenori din Marea Britanie din 2014, într-un clasament realizat de revista britanică de afaceri Management Today.


Fostă membră a trupei Spice Girls, Victoria Beckham este în prezent un om de afaceri de succes, compania sa din domeniul modei fiind considerată una dintre cele mai de succes afaceri. Astfel, cariera în business a vedetei pare să eclipseze succesul avut în domeniul muzicii, notează site-ul contactmusic.com, citat de Mediafax.

Brandul de modă Victoria Beckham a avut un profit de 38 de milioane de euro în 2013, o creştere de 2.900% în ultimii cinci ani, şi o creştere de 3.233% a numărului de angajaţi, comparativ cu anul 2008, când vedeta a demarat afacerea.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro