3. Ultra femme:  Contrapunctul pentru inocenţa copilărească este o temă pe care Pat o descrie ca "Ultra Femme:... feminitate exagerată şi eleganţă feminină". Acest lucru este relevat printr-o nouă idee de modernitate glamour: „feminină cool, dar într-un mod sexy," spune Pat. "Este vorba despre farmecul luxuriant modern." La Nina Ricci, Pat a adus "Varianta modernă a unei femei franceze" cu multe detalii feminine: dermatograf subţire negru, ochii albi umbriţi; piersică în obrajii şi buze nud.


Zeiţele au fost tema principală în show-urile tematice ale lui Roberto Cavalli. Aici, Pat a creat o piele frumoasă, radiantă cu uşoare atingeri de gri, ochi fumurii şi buze nud pentru o feminitate dramatică. Versace, un spectacol asociat de obicei cu zeiţele, o temă a "reuniunii vechiului Versace cu noul Versace". Aceasta a inspirat-o pe Pat să combine "pielea lucioasă cu ochii de un maro fumuriu şi buzele nude ".

"Femme ultra" a lui Pat a fost dovada în alte două super-show-uri feminine:  Calvin Klein şi Stella McCartney. La Calvin Klein, colecţia Pre-Raphaelite a inspirat-o pe Pat să creeze un look minimal prin care a relevat frumuseţea atemporală a fetelor cu pielea perfectă şi sprâncene puternice. Pielea perfectă  a fost, de asemenea, văzută la Stella McCartney, unde Pat, a tradus "atletica", tema  show-ului într-o " sportivă încrezătoare, o femeie cu adevărat modernă, şi cu un aspect super sănătos."


4. Bold Minimalism: "Un sezon minimal, cu accente îndrăzneţe", spune Pat, în descrierea temei, a cărei reacţie este împotriva tendinţelor maximale din sezoanele precedente. "Bold Minimalismul este despre detaliu ", spune Pat - acest lucru fiind reprezentat de paiete de lumină care se reflectă pe buzele roşii sau de culoarea bloc de-a lungul ochilor. „Ceea ce uneşte aceste idei diverse este unicitatea lor”, spune Pat.

5. Graphic Shapes: "Utilizarea de impact a liniei şi culorii", explică perfect ideea lui Pat de Bold Minimalism. "În porturile din 1961, formele geometrice în haine erau influenţate de forme geometrice arhitecturale, ceea ce m-a inspirat să fac acest lucru, să adaug liner verde metalizat peste fard de pleoape alb", spune ea. O simplă formă de declaraţie, care este în continuare îndrăzneaţă şi feminină. La Prada, linerul negru în interiorul ochiului a redus declaraţia grafică la minim, dar cu un accent foarte puternic. La cealaltă extremă, pentru Gucci, Pat a creat ceea ce ea numeşte „noul ochi negru”, un element grafic punk care a fost aproape de agresiv şi cu aspect de mască.


Sprâncenele au fost de asemenea elementul cheie în mesajele lui Pat. La Galliano, sprâncenele sunt alungite şi cu o grosime şi o lungime consistentă pentru un look de starletă a micului ecran; la Stella McCartney, sprâncenele au un arc curat, definit, iar la Bottega Veneta, ele sunt perfect îngrijite.
  • vivi, duminică, 18.03.2012 14:51
    pictures

    Super articol! Faceti rost si de niste poze ca sa ne inspire cu adevarat.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro