36
Noua colecție VOGUE EYEWEAR
Modă · Accesorii / 08.05.2015

Adriana Lima, uluitorul supermodel brazilian, face uitat dorul de vară în noua campanie pentru Vogue Eyewear realizată în Buzios, Brazilia.

Aceasta este prima apariţie a Adrianei Lima în calitate de ambasadoare a mărcii. Colecţia prezentata în campanie a fost selectată personal de vedetă, rezultatul fiind o reflectare autentică a personalităţii şi stilului ei.

Născută şi crescută în Brazilia, Adriana Lima este fără îndoială una dintre cele mai frumoase femei din lume. Faima Adrianei Lima a depăşit graniţele lumii modei, consolidându-i statutul în cadrul culturii pop. Cariera sa de fotomodel, întinsă pe mai bine de un deceniu, include defilarea pe cele mai prestigioase podiumuri, apariţii pe numeroase coperţi ale celor mai importante reviste de modă şi participarea la campanii de succes în afara lumii modei.


„Adriana este esenţa femeii Vogue Eyewear. Este amuzantă, dornică să cocheteze şi este interesată de tot ce are legătură cu moda” declară Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. „Prin aceste trei modele, dorim să subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regăseşte în toate femeile din întreaga lume. Cu toate că sunt foarte diferite şi provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezintă sunt la fel de preţioase şi importante - fiecare cu propriul său stil diferit şi propria sa percepţie asupra modei.”


Campania care o prezintă pe Adriana Lima, realizată în Buzios, Brazilia – legendara destinaţie de vacanţă făcută celebră de Brigitte Bardot în anii '60 – a fost produsă de Ellen von Unwerth, cunoscută pentru fotografierea celor mai frumoase femei din lume. Campania – o expresie a spiritului tropical – este alcătuită din şase imagini în care Adriana poate fi văzută purtând cele mai noi modele Vogue Eyewear.

„Filmarea campaniei Vogue Eyewear în ţara mea natală, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colecţie cu adevărat unică, cu note extrem de feminine şi culori vii, ceea ce o face ideală pentru orice femeie şi orice ocazie,”
spune Adriana Lima.

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili în Optiblu, Optiplaza şi  Opticris.
 
IN VOGUE
VO 2896S

Originali şi seducători, aceşti ochelari din nailon prezintă linii delicate şi elegante, fiind ideali pentru femeia aflată în căutarea celor mai avangardiste accesorii. Dintre caracteristici, detaliile sunt cele care fac din acest model unul perfect pentru gusturile şi stilul femeii contemporane. Partea frontală din nailon cu formă rectangulară, lată, acordă o notă clasică, jucăuşă, în tendinţe şi elegantă de a fi în vogă, unui model care prezintă totodată un design proaspăt şi modern. Acest model include o gamă largă de culori proaspete, de la negru şi havana închis până la nuanţe mate de violet, albastru şi verde. De asemenea, noile lentile reflectorizante fac ca aceşti ochelari să fie în ton cu tendinţele.


VO 2937
Aceşti ochelari, a căror formă aminteşte de cea a ochilor de pisică sunt moderni şi emană fermitate, cu mici detalii metalice pe braţe. Perfecţi pentru un look plin de culoare şi proaspăt, dar în acelaşi timp fermecător, ornamentele metalice fac ca aceste rame să fie unice, atrăgând toate privirile. Nuanţa de albastru strălucitor este extrem de modernă şi îndrăzneaţă, fiind potrivită pentru o femeie tânără, lipsită de griji. Disponibili şi în nuanţe de negru, violet închis, havana maro şi în versiunea tipic asiatică.


CASUAL CHIC
VO 2971S

Aceşti ochelari de soare se încadrează perfect în cele mai recente tendinţe şi sunt ideali pentru femeile care doresc să adauge o notă ultra-fermecătoare stilului lor. Forma sofisticată Phantos, de culoarea vişinei coapte, este adusă la viaţă de braţele decorate în 4 culori diferite (culoarea piersicii, albastru deschis, bordo şi roz pudră) inspirate de un model geometric. Jucăuş şi senin, coloritul se desprinde de partea frontală monocromă, făcâmd ca aceşti ochelari să fie plini de viaţă şi unici. Un look casual perfect pentru femeile care adoră să poarte noi forme. Pe lângă bordo închis, gama de culori include albastru închis, negru, havana închis, maro şi versiunea transparentă. Disponibili şi în versiunea tipic asiatică.
 

VO 2911
Un model de ochelari de vedere din acetat care se distinge printr-un profil uşor rectangular, pus în evidenţă de detalii neaşteptate, cu adevărat fermecătoare. Concepuţi pentru o femeie tânără, cu un stil versatil, aflată în căutarea unui look feminin şi mereu în tendinţe, aceşti ochelari prezintă un motiv tridimensional de împletitură pe braţe, remarcându-se şi prin finisajul strălucitor din interiorul părţii frontale, pentru un look sofisticat şi modern. Aceşti ochelari permit o adaptare perfectă şi sunt disponibili în nuanţa clasică şi versatilă de negru, sau într-o gamă de culori capabilă să scoată în evidenţă o personalitate vioaie şi jucăuşă: maro/maro strălucitor, violet/violet strălucitor, verde petrol/verde strălucitor, roşu închis/roşu închis strălucitor.

TIMELESS
VO 2943SB

Aceşti ochelari de soare îmbină o atitudine absolut clasică, cu o notă mai modernă graţie detaliilor rafinate de pe braţe. Fiecare este decorat cu un mic ornament compus din cinci cristale alungite şi un şir de cristale rotunde, care adaugă o eleganţă fără vârstă acestei piese. Perfecţi pentru femeile care doresc un look rafinat cu o notă magnetică, strălucitoare. Pe lângă culoarea eleganţei clasice, negru, aceşti ochelari sunt disponibili şi în havana maro, precum şi în combinaţii de maro în exterior şi roz transparent în interior, violet închis în exterior şi lila transparent în interior şi culoarea agudei în exterior şi albastru transparent în interior.

VO 2910B
Având o formă cu totul unică, neregulată într-un mod plăcut şi îndrăzneaţă, acest model de ochelari de vedere se distinge prin nuanţe transparente şi o structură complexă, care reflectă chintesenţa strălucitoare a luminii, emanând o eleganţă fără vârstă. Rafinamentul sporeşte prin detaliul Treasure Knot, versiunea modernă a motivului Vogue Eyewear, Timeless , o structură metalică care iese în relief, pusă în valoare de aplicaţiile cu ELEMENTE SWAROVSKI© pe toate colţurile exterioare. Materialele din care sunt realizate partea frontală din acetat uşor transparentă şi braţele rotunjite din acetat adaugă mai multă eleganţă şi modernitate design-ului, care se remarcă printr-o gamă surprinzătoare de culori. Disponibili în versiunea tipic asiatică, gama de culori a acestor ochelari include negru şi următoarele combinaţii de culori: vişiniu transparent pentru partea frontală şi roşu închis pentru braţe, havana închis pentru partea frontală şi maro pentru braţe, gri transparent/violet pentru partea frontală şi gri pentru braţe, verde pin transparent pentru partea frontală şi negru pentru braţe.
 
www.vogue-eyewear.com

Luxottica Group (MTA: LUX; NYSE: LUX) este lider în ochelari premium, de lux şi sport, cu peste 7.000 de magazine de vânzare cu amănuntul de ochelari de vedere şi de soare în America de Nord, Asia-Pacific, China, Africa de Sud, America Latină şi Europa, şi un portofoliu de marcă puternic, bine echilibrat. Mărcile brevetate includ Ray-Ban, cea mai renumită marcă de ochelari de soare din lume, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli și Arnette, în timp ce mărcile licenţiate includ Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany şi Versace. În completarea unei rețele globale de vânzare cu ridicata care implică 130 de țări diferite, Grupul gestionează lanțuri principale de vânzare cu amănuntul pe piețe majore, inclusiv LensCrafters, Pearle Vision şi ILORI în America de Nord, OPSM şi Laubman & Pank în Asia-Pacific, LensCrafters în China, GMO în America Latină şi Sunglass Hut în întreaga lume. Produsele Grupului sunt proiectate și fabricate în cele şase fabrici ale sale de producție din Italia, trei fabrici deținute integral în Republica Populară Chineză, o fabrică în Brazilia și o fabrică în Statele Unite destinată producției de ochelari sport. În 2013, Luxottica Group a înregistrat vânzări nete de peste 7,3 miliarde de euro. Informații suplimentare cu privire la Grup sunt disponibile la http://www.luxottica.com.

Declaraţie „sferă de siguranţă”

Anumite declarații din acest comunicat de presă pot constitui „declaraţii previzionale”, astfel cum sunt definite în Legea privind reforma litigiilor valorilor private din 1995. Astfel de declaraţii implică riscuri, incertitudini şi alţi factori care ar putea determina rezultatele efective să difere semnificativ de cele anticipate. Aceste riscuri şi incertitudini includ, dar nu se limitează la, capacitatea de a gestiona efectele perspectivei economice internaționale actuale incerte, capacitatea de a achiziţiona succes și de a integra noi afaceri, capacitatea de a prevedea condițiile economice viitoare și modificările în ceea ce priveşte preferințele consumatorilor, capacitatea de a introduce cu succes și de a comercializa noi produse, capacitatea de a menține un sistem de distribuție eficient, capacitatea de a obține și de a gestiona creșterile, capacitatea de a negocia și de a menține acorduri de licență favorabile, disponibilitatea unor alternative de corecție în ceea ce priveşte prescripţiile medicale pentru ochelari, fluctuațiile ratelor de schimb, modificări ale condițiilor locale, capacitatea de a proteja proprietatea intelectuală, capacitatea de a menține relații cu gazdele magazinelor noastre, probleme legate de sisteme de calcul, riscuri legate de inventar, riscuri legate de credite şi asigurări, modificări ale regimurilor de impozitare, precum și alți factori politici, economici și tehnologici şi alte riscuri şi incertitudini menționate în documentele Luxottica Group depuse la US Securities and Exchange Commission. Aceste declaraţii previzionale sunt efectuate începând cu data prezentului document și Luxottica Group nu își asumă nicio obligație de actualizare a acestora.
Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro