Campania pentru consumul responsabil de alcool
In Romania a fost lansata prima campanie interactiva, pe internet, privind consumul responsabil de alcool. Campania intitulata "Know the Signs" ("Recunoaste Semnele") isi propune sa incurajeze alegerile mai bine documentate si obiceiurile responsabile de consum de alcool.
Publicul tinta este reprezentat de cei care manifesta comportamente si modele de consum iresponsabil a bauturilor alcoolice. Aceasta poate folosi mijloace de informare atat internetul cat si telefonia mobila, fiind prima campanie de acest tip in domeniul comunicarii legate de alcool."Know the Signs" este doar unul dintre elementele platformei "Enjoy Heineken Responsibly", care functioneaza de cinci ani. Alte elemente ale acestei platforme reflecta, atat devotamentul pentru consumul responsabil, cat si abordarea inovatoare in ceea ce priveste comunicarea mesajului.
"Dorim sa incurajam comunicarea mesajelor importante privind consumul responsabil de bauturi alcoolice. Cercetarile privind consumatorii ne arata ca publicul nostru tinta este deschis pentru discutarea subiectului dar doreste sa o faca intr-un mod care este relevant si adaptat lui. Abordarea digitala va facilita acest lucru si va permite un nivel de interactiune si implicare vital pentru transmiterea mesajului", a declarat Marius Melesteu, Director Comercial al Heineken Romania.
Marca Heineken va promova activ in Romania efortul global si va pune in legatura consumatorii romani cu aceasta campanie interactiva, implicand in mod direct aproape 180.000 de persoane si pe toti vizitatorii website-ului local
"Suntem implicati in sprijinirea abordarii problemei abuzului de alcool. Pozitia marcii Heineken ca bere premium de top este puternic sustinuta de comunicarea noastra bazata pe calitate mai mult decat pe cantitate. Campania nu face decat sa sublinieze devotamentul nostru si ii va face constienti pe cei risca sa isi strice propria seara si probabil si pe a celorlalti", a declarat si Edwin Botterman, Presedinte & CEO Heineken Romania.