Prin campania “1 pachet = 1 vaccin”, până în prezent, Pampers a reuşit să doneze către UNICEF în România, suma necesară achiziţionarii a 4,6 milioane de vaccinuri.
Prin campania “1 pachet = 1 vaccin”, până în prezent, Pampers a reuşit să doneze către UNICEF în România, suma necesară achiziţionarii a 4,6 milioane de vaccinuri.
Campania continuă, iar pentru fiecare pachet de scutece sau şerveţele umede cumpărate în perioada Ianuarie – Februarie de către familiile din România, Pampers va dona către UNICEF suma necesară achiziţionării unui vaccin antitetanos.
În prezent, la nivel global sunt 170 milioane de femei şi copii care au nevoie de ajutorul şi bunăvoinţa acelora mai norocoşi decât ei. Copii şi mame din 40 de ţări aflate în curs de dezvoltare sunt expuşi zilnic riscului de a se îmbolnăvi de tetanos, mulţi dintre cei afectaţi de această maladie trăind în zone greu accesibile, lipsite de serviciile medicale de bază. Pampers şi UNICEF îşi unesc din nou forţele în campania “1 pachet = 1 vaccin”, o campanie care dă o şansă la viaţă celor afectaţi de această boală nemiloasă.
Până acum, susţinători din întreaga lume ai campaniei iniţiate de către Pampers® şi UNICEF, “1 pachet = 1 vaccin”, au reuşit, printr-un singur gest, să schimbe vieţile a 100 de milioane de oameni. Dar alte 170 de milioane de femei şi copii au încă nevoie de ajutorul nostru.
În semn de mulţumire pentru mamele care fac acest get, Pampers va dona şi anul acesta maternităţilor din patru oraşe, mobilier pentru nou-născuţi şi scutece, oferindu-le copiilor condiţii cât mai bune încă din primele clipe de viaţă. Mămicile vor fi cele care vor decide cele patru oraşe câştigătoare. Astfel, începând cu luna Ianuarie, pagina de Facebook “Lumea mămicilor” va fi locul în care mamele vor avea posibilitatea să susţină campania globală “1 pachet = 1 vaccin”.