Sărbătorile cu pace au adus multe premii iubitorilor de apă minerală ZIZIN
ZIZIN a dat cu pace și de Sărbători, aducând multă bucurie și premii consumatorilor săi fideli. Câștigătorul Marelui Premiu din această iarnă a fost desemnat, acesta urmând să se bucure de o vacanță la ski în Austria, alături de o persoană dragă.
ZIZIN a dat cu pace și de Sărbători
Campania promoțională „ZIZIN dă cu pace și de Sărbători”, desfășurată în perioada 16 noiembrie 2015 – 10 ianuarie 2016 și-a desemnat câștigătorii. Participanții au înscris numărul bonurilor fiscale în baza cărora au achiziționat produse ZIZIN participante la promoție, prin SMS sau online, prin intermediul www.zizin.ro, și au intrat în competiţia pentru marele premiu sau pentru unul dintre premiile zilnice şi săptămânale.
În fiecare zi, ZIZIN a desemnat câștigători pentru seturi a câte două căni personalizate, iar săptămânal, participanții au avut ocazia de a câștiga seturi de câte două rucsacuri de ski, pentru EA și pentru EL. Marele Premiu a constat într-o vacanță la ski, în Austria, pentru două persoane. Dana - Cristina Nan, din Pitești, este cea care se va bucura de peisajele austriece de poveste într-o experiență de neuitat, la ski, alături de persoana dragă.
„Când este vorba despre apă, de mai bine de 2 ani aleg pentru mine și familia mea produsul de 5 litri al apei minerale plate ZIZIN. Citindu-i eticheta, am aflat despre campania desfășurată în această iarnă. M-am înscris cu gândul de a câștiga un set de căni sau chiar rucsacuri. În niciun moment nu am crezut că înscrierile îmi vor aduce Marele Premiu. Mă consider o norocoasă. De-abia aștept să plec în vacanța la ski din Alpi. Le mulțumesc celor de la ZIZIN și apreciez campaniile pe care le organizează – mereu suprinzătoare
”, a declarat câștigătoarea premiului cel mare, Dana - Cristina Nan din Pitești.
Campania „ZIZIN dă cu pace și de Sărbători”: Peste 25 de mii de români înscriși
Cea mai recentă campanie promoțională ZIZIN a implicat zeci de mii de consumatori. În cele opt săptămâni promoționale, comunitatea de pe pagina de Facebook a apei minerale ZIZIN a înregistrat o creștere de 40%, iar pe YouTube spot-ul său a înregistrat peste 700.000 de vizualizări. Succesul acestei campanii promoționale este dat și de rata de participare - peste 25.000 de români au înscris bonuri fiscale din dorința de a câștiga unul dintre cele 441 de premii puse în joc de brandul ZIZIN în această iarnă.
„Ne bucură numărul mare de consumatori care dezvoltă interes și participă la fiecare campanie ZIZIN. Încercăm, ca de fiecare dată, să aducem ceva nou, surprinzător, aflat totodată în linia de comunicare a brandului. Câștigătoarei marelui premiu îi dorim să aibă o experiență de neuitat în munții austrieci și să revină acasă cu multe amintiri plăcute. Profit de ocazie pentru a le mulțumi și agențiilor implicate, MullenLowe Romania și Brand Programming Network, ai căror profesioniști au idei excelente și care se implică 100% în toate proiectele pe care le dezvoltăm împreună
”, a declarat Laura Lazăr, Chief Executive Officer al Apemin ZIZIN.