Lila, văcuţa mov de la Milka, readuce tandrețea şi poezia de sărbători
Divertisment · Stiri / 14.12.2015

Milka, marca numărul 1 în România pe piaţa de ciocolată, lansează pentru sărbătorile de iarnă din acest an campania „Lila te inspiră la tandrețe”, care își propune să ne reamintească de spiritul adevărat al Crăciunului și să ne inspire la gesturi tandre alături de cei dragi.

Consumatorii sunt invitați să intre pe website-ul www.ganduritandre.ro, unde își pot exprima gândurile prin intermediul unor poezii tandre şi inedite, scrise în colaborare cu poetul Iv cel Naiv. Poeziile pot fi imprimate pe diferite decoraţiuni de Crăciun, pe care iubitorii de ciocolată le pot trimite, dar şi descărca, de pe website. Astfel, atât cei care primesc, dar şi cei care trimit decoraţiunile, le pot folosi pentru a-şi împodobi bradul şi casa de Crăciun.


Campania este susținută de activări creative în mediul online, pe platforma
www.ganduritandre.ro, pe panouri stradale, în reviste și în magazine, de unde consumatorii pot achiziţiona produse Milka special destinate perioadei de sărbători. Produsele de Crăciun includ pachete promoţionale, un mix atractiv de produse Milka alături de o cană cadou, care pot fi oferite celor apropiaţi. Portofoliul de produse din sezonul de iarnă cuprinde și în acest an surprize şi oferte speciale: îndrăgitele figurine Moş Crăciun, bomboanele asortate de pom Milka într-o cutie cu 4 sortimente, bomboanele Milka cu Oreo, tabletele de ciocolată Milka Sweet Winter.


În acest sezon, în luna noiembrie şi prima săptămână din luna decembrie, ciocolata Milka a avut o creştere de vânzări în volum de peste 25% faţă de anul anterior. Astăzi, Milka este una din mărcile simbol - de „miliarde de dolari”- ale Mondelēz International. De la prima tabletă cu „lapte din Alpi” de 100g, care continuă să fie cel mai bine vândut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorinţele iubitorilor de ciocolată cu arome atractive, în diferite segmente. Inovația la nivel de produs, în comunicare și excelență în execuție, la nivel de magazin, au jucat un rol important în succesul ciocolatei Milka, în România.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro