Record de audienţă la Webstock 2010
Divertisment · Stiri / 17.09.2010

Pentru al treilea an la rând, comunitatea online din România s-a reunit la jumătatea lunii septembrie pentru a luă parte la Webstock.

Pentru al treilea an la rând, comunitatea online din România s-a reunit la jumătatea lunii septembrie pentru a lua parte la Webstock.

Cea mai mare conferinţa de social media de la noi, Webstock a avut loc pe 16 septembrie şi a fost un maraton de 10 ore, 2 sesiuni de prezentări şi 3 conferinţe desfăşurate în paralalel, care a atras anul acesta peste 700 de participanţi. Evenimentul s-a desfăşurat sub tematica "Future of Social Media”, aducând în prim plan cele mai importante tendinţe de dezvoltare din zonă web şi oportunităţi de promovare şi de business ale platformelor sociale.


 
Dacă ediţia de anul trecut a oferit un mix de prezentări şi workshopuri despre social media, web design sau web development, anul acesta subiectele prezentărilor s-au concentrat pe fenomenul social media şi dezvoltarea comunicării în aceste medii. Prima parte a evenimentului a fost dedicată celor mai în vogă tendinţe şi instrumente din social media, completate de evoluţii şi perspective dominante din zonă internetului. În cea de-a două jumătate a zilei, participanţii au putut alege să asiste la una din cele 3 conferinţe desfăşurate simultan. 

 
La sfârşitul zilei evenimentul a găzduit Gală Webstock Awards, competiţia celor mai noi şi mai creative proiecte de social media lansate în ultima vreme pe piaţa locală.
Din cele 195 de aplicaţii înscrise în cele 12 categorii disponibile în concurs, aproape 150 de proiecte au rămas în cursă pentru premiile celei de-a treia ediţii a evenimentului. Juriul a desemnat anul acesta 41 de câştigători, 12 dintre proiecte fiind distinse cu trofeul Webstock 2010. 

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro