Conform unui studiu realizat de DENT ESTET, lider în domeniul medicinei dentare din România, 90% dintre adolescenţii romani nu intra nici macar o data pe an in cabinetul unui medic dentist, iar peste 50% dintre ei au nevoie de aparat dentar si tot atatia se confrunta cu afectiuni gingivale.
Conform unui studiu realizat de DENT ESTET, lider în domeniul medicinei dentare din România, 90% dintre adolescenţii romani nu intra nici macar o data pe an in cabinetul unui medic dentist, iar peste 50% dintre ei au nevoie de aparat dentar si tot atatia se confrunta cu afectiuni gingivale.
Plecand de la aceasta premisa ingrijoratoare, DENT ESTET prin clinica sa dedicata eclusiv adolescentilor, DENT ESTET 4 Teens, a lansat campania educationala “Your smile. Your choice.” cu privire la obiceiurile
„Smile like a music star” este numele concursului cu care a debutat campania. Tinerii pana in 16 ani sunt invitati pe pagina oficiala de Facebook a clinicii sa isi puna la incercare creativitatea prin compunerea a 4 versuri despre zambet, inscriindu-se astfel in cursa pentru marele premiu: interpretarea versurilor de catre ambasadorul campaniei, Razvan Krem Alexe, si un Guitar Hero.
Pe langa premiul cel mare,
Programul va continua cu vizita echipei DENT ESTET 4 Teens in licee si scoli din Bucuresti unde specialistii clinicii le vor vorbi elevilor despre importanta unui zambet sanatos si a unei igiene orale corecte.
Actiunea este sustinuta de Excellence Ortho Center, departamentul specializat in servicii ortodontice pe segmente de varsta al DENT ESTET, creat pentru ca adolescentii si copiii primeasca cele mai bune interventii si sa fie tratati de medici specializati in tratamentul ortodontic specific varstei lor.
Aceasta campanie vine in continuarea initiativei “Your smile. Your choice.” lansate la finele anului 2012 odata cu inaugurarea clinicii DENT ESTET 4 Teens si are scopul de a apropia tinerii de sanatate si de a-i convinge de avantajele unei atitudini pozitive fata de educatia dentara.